Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aantal actieve leden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aantal actieve leden

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als iedereen nu zijn actief lid eens zou gebruiken, dan zit het hier binnen 20 jaar misschien vol met actieve leden? [emoji41]
    spijtig genoeg kost een kind een huis en ook het opvoeden vraagt in principe wat aandacht, dus dan is het hier de eerste 20 jaar gedaan met actieve leden.

    Comment


    • #17
      Re: Aantal actieve leden

      Wat mij de laatste dagen opvalt,is dat blijkbaar een aantal mensen dit forum gebruiken als een soort noodoproep (ik begrijp dat iedereen alle middelen gebruikt om zijn doel te bereiken,vnl studenten) of een mogelijkheid om te infiltreren(wat ik dus niet OK vind:verkopers)
      Wij zoeken iets,OK.Wij hebben dit in aanbod OK.
      Maar als je hun profiel bekijkt,pas dezelfde dag geregistreerd ??????
      Daar heb ik een beetje een probleem mee.
      Nu iedereen is welkom denk ik,maar de motivatie is niet altijd dezelfde.

      Comment


      • #18
        Re: Aantal actieve leden

        Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
        Wat mij de laatste dagen opvalt,is dat blijkbaar een aantal mensen dit forum gebruiken als een soort noodoproep (ik begrijp dat iedereen alle middelen gebruikt om zijn doel te bereiken,vnl studenten) of een mogelijkheid om te infiltreren(wat ik dus niet OK vind:verkopers)
        Wij zoeken iets,OK.Wij hebben dit in aanbod OK.
        Maar als je hun profiel bekijkt,pas dezelfde dag geregistreerd ??????
        Daar heb ik een beetje een probleem mee.
        Nu iedereen is welkom denk ik,maar de motivatie is niet altijd dezelfde.
        Tgoh, ik heb dat ook nog gedaan hoor. Ik zat met een gitaar die ik weg wou en dan heb ik me speciaal daarvoor geregistreerd bij een gitaarforum. Ergens logisch ook, want dan heb je de meeste kans op een serieus bod.

        Comment


        • #19
          Re: Aantal actieve leden

          Wie heeft dit topic hier eigenlijk terug geopend?

          Was hier geen slotje op?

          Comment


          • #20
            Re: Aantal actieve leden

            Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
            ...................
            Was hier geen slotje op?
            Je bent voorbarig.
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #21
              Re: Aantal actieve leden

              Toen ik nog moderator was gebeurde dat een mod een slotje opzette en dat we daarna in overleg gingen.
              Al naar gelang het resultaat van het overleg bleef het slotje erop of, na eventuele opkuis, ging het slotje eraf.
              Dit is de normaalste zaak ter wereld.

              Persoonlijk vind ik zulke draadjes niet zo "gezond" voor het forum.
              Er is hier door de RVB al een verklaring voor gegeven en er is echt niets onrustwekkend aan de hand.
              Er is dus een verschil tussen lid zijn, al dan niet betalend, of lid zijn en een tijd niets post.
              Met het mooie weer in aantocht, hoop ik toch, zal het aantal actieve leden waarschijnlijk nog dalen, maar niet het aantal leden dus.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X