Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
English
Français
Español
Italiano
Deutsch
Dansk
Suomi
Nederlands
Norsk
Svenska
Русский
Čeština
Ελληνικά
Magyar
Polski
Português
Türkçe
Eesti
Lietuvių
Latviešu
Slovenščina
Slovensky
Українська
Български
Română
Bahasa Indonesia
日本語
한국어
繁體中文
ไทย
简体中文
Gezien uw familienaam en het slechte Nederlands veronderstel ik dat je over het menu van de printer hebt.
Ik heb ook een slechte zinsopbouw maar ben Nederlandstalig opgevoed en dus kies ik voor Nederlands.
U bent Brusselaar of Waal en dan kies je best voor Frans, tenminste als dit uw moedertaal is, dan is de software die u installeert ook in het Frans.
Trouwens, mijn slechte zinsopbouw komt ook omdat ik een erg nauwe band heb gehad met Frankrijk.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Hoi,
Ik heb op mijn ipad een progje geïnstalleerd,waarmede ik hoop te kunnen communiceren met die canon printer.
Tijdens de installatie vraagt dat prog een testprint,dat gaat niet,dan krijg ik de vraag naar de printer language
BV esc/p of esc/p2 of esc/page
Dat zit er achter mijn vraag
Heb al alles getest,maar niets werkt
Stuurprogramma's, software, firmware en handleidingen voor uw Canon-product downloaden en online toegang verkrijgen tot technische ondersteuning en probleemoplossing.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Bedankt Alpha,ga ik morgen proberen
Aan LG : ben Nederlandstalig,spreek een 5 tal talen,was iets te snel met het typen van mijn eerste bericht.
Heb altijd met Windows gewerkt met zelf ineengestoken pc's
Ben nu juist begonnen met Apple,dus ik vind uw neerbuigende comment niet nodig.
Je gaf beter een hint zoals alpha
Ik denk dat het wel niet zo eenvoudig was na de nogal onduidelijke opening van dit topic een correct antwoord te kunnen verzinnen.
Zal wat in twee richtingen werken ... op een duidelijke vraag volgt meestal een iets correcter antwoord. [emoji1]
Ondertussen heeft AC al een redelijk helpend antwoord gegeven zo te zien. [emoji106]
......knip............
Aan LG : ben Nederlandstalig,spreek een 5 tal talen,was iets te snel met het typen van mijn eerste bericht.
Heb altijd met Windows gewerkt met zelf ineengestoken pc's
Ben nu juist begonnen met Apple,dus ik vind uw neerbuigende comment niet nodig.
Je gaf beter een hint zoals alpha
Mijn excuses, was helemaal niet zo bedoeld hoor.
Maar bon, ik zal maar zwijgen vanaf nu.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment