Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows 10 creator update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: windows 10 creator update

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Sorry maar een ISO van een volledige versie is altijd voor iedereen hetzelfde en heeft niets te maken met haastigen, het is als de DVD die je in de winkel kan kopen ... die is voor miljarden PC's dezelfde.

    Juist ja ... maar wat een bollocks he ... precies of MS kan geen nieuwe iso compileren met de nodige patches er in ? ooit gehoord van een slipstream versie van een OS ?
    Trouwens .. welke heilige zegt er u dat ge een iso aan het downloaden zijt voor uw Creators update ? hebt ge die soms gevonden op uw PC ... ik denk het niet.
    MS stelt trouwens maar pas de release iso ter beschikking als de zaak zo goed als afgerond is en daarvoor moet ge trouwens inloggen op een andere MS site en uw certified serial number meegeven anders komt ge er niet in .. een andere methode is via de MediaCreationTool maar het is al niet zeker of die nog werkt en welke versie ge dan voorgeschoteld krijgt ...

    Comment


    • Re: windows 10 creator update

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Regulus ge zijt weer goed bezig om de mensen op stang te jagen met je "opmerkelijke" reacties.
      Ge zijt precies God de vader op computergebied.
      Werkelijk ... ? indien mensen hun huiswerk beter zouden maken ipv oeverloos uit hun nek te zitten kletsen waaruit dan blijkt dat ze terzake geen bal hebben nagezocht sja, en als ge u op stang moet laten jagen met zaken voortgesproten uit uw eigen fantasie .. sja ... dan ben ik idd god de vader of satan 't zal mij worst wezen, maar om de liefde van die of andere god de vader, verkl.... de mensen hun tijd niet met van de pot gerukte vage veronderstellingen die nergens op slaan en zelfs niet ter zake dienstig zijn ... zelf ik zal wel dichter bij god de vader zitten denk ik want van al de kwalen die ik hier met de regelmaat van de klok zie voorbij wandelen heb ik er meestal geen enkele en als ik er al één mocht hebben dan vind ik 999/1000, of groter, zelf de oplossing ... maar soit
      Trouwens zoals ik al liet uitschijnen .. wat ge download voor uw upgrade is tot bewijs van het tegendeel geen iso bestand ... anders zou je minstens een kanjer van een iso moeten vinden in uw prullenbak (4Gig of méér) of ergens anders in de Windows setup folders, want oplossen in dunne lucht doet zo'n bestand niet ... nu ik heb er nog geen gezien ..
      De Creators update is IMHO niet eens echte nieuwe OS uitrol maar één grote patch operatie.
      waarschijnlijk andermaal Wittgenstein dus "Wovon mann nicht sprechen kann, darüber soll mann schweigen" ...
      Misschien voer voer psychologen om uit te pluizen hoe het komt dat men in discussieforums eigenlijk qua kennis absoluut geen spat vooruit komt ... perpetuum immobile .. ach wat .. einde verhaal. veel gelul ermee ...

      Comment


      • Re: windows 10 creator update

        Had ik het niet gedacht dat uitgerekend jij weeral een draadje naar de haaien moet helpen met je arrogantie?
        Je woordenschat lijkt me ook niet erg geciviliseerd.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • Re: windows 10 creator update

          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
          Juist ja ... maar wat een bollocks he ... precies of MS kan geen nieuwe iso compileren met de nodige patches er in ?
          Dat doen ze inderdaad, maar dan nog heeft het niets te maken met overhaast downloaden of een installatie dat aan uw configuratie aangepast is, hoogstens een versie met een bugje in waar ze een aanpassing voor maken.
          Maar dan nog, die nieuwe ISO dat ze daarna maken zal nog steeds dezelfde zijn voor iedereen.

          Trouwens .. welke heilige zegt er u dat ge een iso aan het downloaden zijt voor uw Creators update ? hebt ge die soms gevonden op uw PC ... ik denk het niet.
          Heb jij ooit al gedownload van uw eigen PC?
          Als het versienummer van die download overeenkomt met de Creators Update en na gebruik van deze bestanden de PC over een Creators Update versie beschikt, dan mag men er toch van uitgaan dat het over die versie gaat zeker?

          MS stelt trouwens maar pas de release iso ter beschikking als de zaak zo goed als afgerond is en daarvoor moet ge trouwens inloggen op een andere MS site en uw certified serial number meegeven anders komt ge er niet
          Wat de Media Creation Tool betreft ... daar kan je een bestand (ISO) mee downloaden voor installatie op een andere PC, dus ik denk niet dat dit een gepersonaliseerde setup kan zijn.
          En op een PC waar Windows 10 al opgestaan heeft, daar kan men zonder ingave van een serial een clean installatie op doen.

          Dit staat letterlijk op de site van Microsoft.
          Het hulpprogramma voor het maken van installatiemedia (USB-flashstation, dvd of ISO-bestand) gebruiken om Windows 10 op een andere pc te installeren.
          Als dat geen volledige installatie is dat men kan downloaden zonder in te loggen op een andere MS site, dan weet ik het ook niet.
          Dit staat standaard op een pagina dat voor iedereen toegankelijk is.

          Edit: Dit staat eveneens op hun site.
          Als dit geen ISO-bestand kan zijn, misschien best Microsoft er even op wijzen dat er een fout op hun website staat?

          Kies het medium dat je wilt gebruiken:
          •USB-flashstation. Sluit een leeg USB-flashstation aan met minimaal 5 GB aan beschikbare ruimte. Alle inhoud op het flashstation wordt verwijderd.
          •ISO-bestand Sla een ISO-bestand waarmee je een dvd kunt maken op je pc op. Nadat het bestand is gedownload, ga je naar de locatie waar het bestand is opgeslagen of kies je Dvd-brander openen en volg je de instructies voor het branden van een dvd. Meer informatie over ISO-bestanden vind je in Aanvullende manieren om Windows 10 met een ISO-bestand te installeren in de sectie hieronder.
          Last edited by VerSeg; 29 april 2017, 19:25.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • Re: windows 10 creator update

            Ik heb de WCU via de algemene ISO geïnstalleerd. Is inderdaad gewoon toegankelijk, wat trouwens ook het geval was met vorige versies van win. (Alhoewel je toen moest downloaden via digital river servers, maar de link was te vinden op verschillende win-discussie fora).
            Ge kunt momenteel zelfs aangeven of ge de CU-versie wil of de vorige. En om te zien of het wel degelijk CU is dat je hebt geïnstalleerd moet je ook niet veel moeite doen omdat het enkele nieuwe apps bevat zoals Paint3D.

            Comment


            • windows 10 creator update

              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
              Ge kunt momenteel zelfs aangeven of ge de CU-versie wil of de vorige. En om te zien of het wel degelijk CU is dat je hebt geïnstalleerd moet je ook niet veel moeite doen omdat het enkele nieuwe apps bevat zoals Paint3D.
              Klopt volledig. [emoji106]

              En mits beelden meer zeggen dan woorden, voorgaande link eens gevolgd op een iPhone.
              Last edited by VerSeg; 30 april 2017, 02:41.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment

              Working...
              X