Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows 10 creator update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: windows 10 creator update

    Nog iets: ik denk dat er hier toch mensen zitten met supercomputers: "alles rond in een kwartiertje", jaja, hier al een klein kwartiertje om van 15 naar 18% van de installatie te gaan (na de vrij vlotte download van de 32 bit versie, hooguit 5 minuten).
    Nu weeral minuuuuuuutenlang op 36%....
    Na 50 minuten staan we "geparkeerd" op 83%...
    Last edited by nete; 19 april 2017, 11:23.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #62
      Re: windows 10 creator update

      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Nog iets: ik denk dat er hier toch mensen zitten met supercomputers: "alles rond in een kwartiertje", jaja, hier al een klein kwartiertje om van 15 naar 18% van de installatie te gaan (na de vrij vlotte download van de 32 bit versie, hooguit 5 minuten).
      Nu weeral minuuuuuuutenlang op 36%....
      Na 50 minuten staan we "geparkeerd" op 83%...
      Op mijn Dell XPS heeft de upgrade toch ook maar een tiental minuten geduurd.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #63
        Re: windows 10 creator update

        Intussen zitten we al aan 71% van de updates. Kijk naar de tijd van mijn posts, ik zit hier van rond elf uur. Het is wel een wat oudere PC die al de update van Win7 achter de rug heeft. Maar dan nog, dik twee uren voor een update....

        Trouwens, we zijn er nog niet, een vijftal minuten op 91%, dan tot nader orde op 96%...

        Eindsaldo: we zijn rond geraakt om 13u20 ongeveer. Dikke 2 uur heeft het geduurd.
        Last edited by nete; 19 april 2017, 12:43.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #64
          Re: windows 10 creator update

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Nog iets: ik denk dat er hier toch mensen zitten met supercomputers: "alles rond in een kwartiertje", jaja, hier al een klein kwartiertje om van 15 naar 18% van de installatie te gaan (na de vrij vlotte download van de 32 bit versie, hooguit 5 minuten).
          Nu weeral minuuuuuuutenlang op 36%....
          Na 50 minuten staan we "geparkeerd" op 83%...
          Of er zijn hier mensen met extreem trage computers.

          Het is wel een wat oudere PC die al de update van Win7 achter de rug heeft. Maar dan nog, dik twee uren voor een update....
          Ik denk dat die computers dat met opzet doen om u wat te pesten.
          De PC waarop ik werk is van 2013 die ook al de updates achter de rug heeft zonder ooit een clean install te doen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #65
            Re: windows 10 creator update

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Of er zijn hier mensen met extreem trage computers.

            Ik denk dat die computers dat met opzet doen om u wat te pesten.
            De PC waarop ik werk is van 2013 die ook al de updates achter de rug heeft zonder ooit een clean install te doen.
            En bij u was dat in een kwartiertje rond, download inbegrepen ? Straf, maar leuk voor u natuurlijk.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #66
              Re: windows 10 creator update

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              En bij u was dat in een kwartiertje rond, download inbegrepen ? Straf, maar leuk voor u natuurlijk.
              Ik heb geen reden om daarover te liegen hé.
              Hopelijk sneller bij uw volgende kennis.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: windows 10 creator update

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Hopelijk sneller bij uw volgende kennis.
                Daar zijn het er drie.
                Ik zal mijn pyama meenemen.

                Trouwens, dat kwartiertje en #38 kloppen toch precies niet helemaal.

                Hoofdzaak is dat de update niet de mist inging zoals sommigen hier melden.
                Last edited by nete; 19 april 2017, 19:46.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #68
                  Re: windows 10 creator update

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Trouwens, dat kwartiertje en #38 kloppen toch precies niet helemaal.
                  Wat staat er anders in #38 dat je daar twijfels over hebt?
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: windows 10 creator update

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Wat staat er anders in #38 dat je daar twijfels over hebt?
                    Dit: "de installatie nam wel enige tijd" leek me eerder op "een paar" kwartieren te wijzen. Zijn we wel over dezelfde update bezig ?
                    Maar kom, we gaan er geen verder welles nietes spel van maken.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #70
                      Re: windows 10 creator update

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Dit: "de installatie nam wel enige tijd" leek me eerder op "een paar" kwartieren te wijzen. Zijn we wel over dezelfde update bezig ?
                      Maar kom, we gaan er geen verder welles nietes spel van maken.
                      Een normale kleinere update neemt tussen een paar seconden en paar minuten in beslag, een update van een kwartier noem ik dan wel al "enige tijd".
                      En ja het gaat over dezelfde update, deze zelfs geïnstalleerd voor die aangeboden werd tussen de updates en dus heel zeker.

                      Misschien geen SSD in uw PC?
                      Kan toch wel een redelijke impact hebben.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: windows 10 creator update

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                        Misschien geen SSD in uw PC?
                        Bij die desktop van gisteren niet, bij mijn eigen laptop wel. Ook bij mij duurde het toch nog een dik half uur. (er zit ook nog een "gewone HDD" in de laptop maar Win10 staat uiteraard op de SSD).
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #72
                          Re: windows 10 creator update

                          Voor zij die ook het probleem hebben dat iTunes niet meer start sinds de W10 update: OPLOSSING
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment


                          • #73
                            Re: windows 10 creator update

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik bedoel dat MS nogal graag Edge probeert door je strot te duwen (ik beweer niet dat Edge slecht is hé).
                            Wat ik nogal overdreven door mijn strot geduwd krijg is Chrome en zeker Edge niet.
                            Telkens na het gebruik van Ccleaner krijg ik in de rechterbovenhoek de vraag of ik Chrome wil als browser terwijl ik Edge heb geopend.
                            Dat klik ik weg en weet je wat ik dan zie opduiken?
                            Of ik Google wil als startpagina.

                            Op geen enkel moment wordt mij gevraagd of ik Edge wil gebruiken, het staat er gewoon en het is ok voor mij.
                            Om foto's te bekijken gebruik ik Firefox sinds kort en deze browser bevalt me ook heel erg. Chrome of een ander moet ik gewoon niet.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #74
                              Re: windows 10 creator update

                              Wat ik nogal overdreven door mijn strot geduwd krijg is Chrome en zeker Edge niet.
                              Telkens na het gebruik van Ccleaner krijg ik in de rechterbovenhoek de vraag of ik Chrome wil als browser terwijl ik Edge heb geopend.
                              D
                              Goed lezen als je gratis software installeert.

                              Bij de set-up van Cccleaner staat standaard aangevinkt dat je Crome wil installeren en als standaard browser wil gebruiken.
                              Dus als je dit voor je installatie niet uitvinkt....

                              mvg

                              PS bij mij duurde de update op 2 computers met SSD ook een kwartiertje.

                              mvg
                              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                              Comment


                              • #75
                                Re: windows 10 creator update

                                Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                                Goed lezen als je gratis software installeert.

                                Bij de set-up van Cccleaner staat standaard aangevinkt dat je Crome wil installeren en als standaard browser wil gebruiken.
                                Dus als je dit voor je installatie niet uitvinkt....

                                mvg

                                PS bij mij duurde de update op 2 computers met SSD ook een kwartiertje.

                                mvg
                                Hoeveel updates van Ccleaner hebben we sinds zijn bestaan al niet gehad?
                                Als ik nu nog altijd verkeerd zou installeren zou dat wel uiterst dom zijn, niet?

                                Lees eens goed wat ik geschreven heb.
                                NA het gebruik van.............................., dus niet na de installatie.
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X