Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows 10 creator update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: windows 10 creator update

    Ik heb de Asus UR 630 GK model N551VW NotebookSKU en kan met de toetsencomb. fn+f9 het touchpad ook niet uitschakelen, dus je bent niet alleen. Maar gebruik het haast nooit. Je kan dat herstellen, in de apps staat Asus,gebruik install en in de lijst systeem en vink smart gesture aan en installeer, gaat hij een paar keer rebooten, en als je dan die comb. gebruikt, verschijnt de mededeling op je scherm" touchpad uitgeschakeld" en bij terug opstarten volgende maal staat het natuurlijk terug aan.Mvg.
    Last edited by guido.g; 14 april 2017, 23:47.
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #32
      Re: windows 10 creator update

      Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
      Ik heb de Asus UR 630 GK model N551VW NotebookSKU en kan met de toetsencomb. fn+f9 het touchpad ook niet uitschakelen, dus je bent niet alleen. Maar gebruik het haast nooit. Je kan dat herstellen, in de apps staat Asus,gebruik install en in de lijst systeem en vink smart gesture aan en installeer, gaat hij een paar keer rebooten, en als je dan die comb. gebruikt, verschijnt de mededeling op je scherm" touchpad uitgeschakeld" en bij terug opstarten volgende maal staat het natuurlijk terug aan.Mvg.
      OK, maar ik gebruik het touchpad nooit, dus zal ik het in apparaatbeheer maar uitgeschakeld laten.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: windows 10 creator update

        Is er nu geen enkele mogelijkheid om het installatiebestand van die update "te vangen", dus op te slaan voor later gebruik, zodat je niet bij elke PC het opnieuw moet downloaden van de ellendig trage MS servers ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #34
          Re: windows 10 creator update

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          Is er nu geen enkele mogelijkheid om het installatiebestand van die update "te vangen", dus op te slaan voor later gebruik, zodat je niet bij elke PC het opnieuw moet downloaden van de ellendig trage MS servers ?
          When a new Windows 10 update isn't showing up, use this guide to download and install cumulative updates manually.

          Comment


          • #35
            Re: windows 10 creator update

            Bedankt voor de tip, maar ik denk dat dit enkel geschikt is voor de "gewone" updates met een KB nummer, of heb ik het mis voor ? Of heeft de creator update toch ook een KB nummer ?

            Mocht iemand het ISO bestand hebben en het willen doorsturen via wetransfer zou ik 1000 keer bedanken. Een PM en ik stuur je mijn e-mailadres. Ik kan anders binnenkort beter een slaapplaats reserveren denk ik bij een kennis die 3 laptops met Win10 heeft draaien, en die absoluut geen idee heeft hoe die updates te installeren. Direct met de installatie kunnen starten zou me alvast enkele uren downloads besparen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #36
              Re: windows 10 creator update

              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
              Bedankt voor de tip, maar ik denk dat dit enkel geschikt is voor de "gewone" updates met een KB nummer, of heb ik het mis voor ? Of heeft de creator update toch ook een KB nummer ?

              Mocht iemand het ISO bestand hebben en het willen doorsturen via wetransfer zou ik 1000 keer bedanken. Een PM en ik stuur je mijn e-mailadres. Ik kan anders binnenkort beter een slaapplaats reserveren denk ik bij een kennis die 3 laptops met Win10 heeft draaien, en die absoluut geen idee heeft hoe die updates te installeren. Direct met de installatie kunnen starten zou me alvast enkele uren downloads besparen.
              windows 7 iso, how to reinstall windows 7, how to restore windows 7, download windows 7 iso, restore windows 7, software recovery, software restore, operating system recovery, Microsoft software recovery, Windows 7 software recovery, Windows 7 operating system recovery, Microsoft operating system recovery, Microsoft recovery, Windows 7 ISO, Windows 7 ISO image, Windows 7, restore Windows 7, reinstall windows 7, re-download Windows 7, Windows 7 disc image


              Je kan hem gewoon bij microsoft downloaden

              Comment


              • #37
                Re: windows 10 creator update

                Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                https://www.microsoft.com/en-us/soft...d/windows10ISO

                Je kan hem gewoon bij microsoft downloaden
                Dat zal hem zijn ! Had vroeger die page al eens tegengekomen maar vond ze niet direct terug.
                Ook 1000 x dank, straks een DVD 'tje branden.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #38
                  Re: windows 10 creator update

                  Waar haal je die uren download vandaan?
                  Hier op zowel een desktop als tablet geïnstalleerd en de download zelf ging supersnel, de installatie nam wel enige tijd maar dat viel allemaal nog wel heel goed mee.

                  En niet weten hoe te installeren?
                  Die update komt toch vanzelf binnen na een tijd en veel moet men toch niet doen?
                  Tenzij iemand de pech zou hebben dat het fout loopt natuurlijk.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #39
                    Re: windows 10 creator update

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Waar haal je die uren download vandaan?
                    Ik heb het daar wel over 3 laptops hé, en ik heb misschien ietwat overdreven.

                    Ik ken een paar mensen die me bijna gegarandeerd zullen bellen bij zo'n "major" udpate. Nu kan ik vanaf een DVD direct met de installatie beginnen wanneer het hen en mij goed uitkomt.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #40
                      windows 10 creator update

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Ik heb het daar wel over 3 laptops hé, en ik heb misschien ietwat overdreven.

                      Ik ken een paar mensen die me bijna gegarandeerd zullen bellen bij zo'n "major" udpate. Nu kan ik vanaf een DVD direct met de installatie beginnen wanneer het hen en mij goed uitkomt.
                      Op een goed kwartier kan dat lukken met een deftige pc en internetverbinding.

                      En aan die mensen kan je gewoon zeggen dat ze die update laten doen en wachten tot het vanzelf gedaan is, niets moeilijk mee tenzij er iets echt fout loopt. [emoji1]

                      De update duurt iets langer dan een kleine update, maar het verloop is eigenlijk identiek.
                      Alleen bij de eerste keer de browser starten zal er ook wat info getoond worden.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #41
                        Re: windows 10 creator update

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Alleen bij de eerste keer de browser starten zal er ook wat info getoond worden.
                        Ik kreeg bij mij wel het keuzescherm van de "privacy" met al de of/on schuivertjes, net zoals bij een clean install van Windows.
                        Bij "doordeweekse" updates heb je hoogstens de melding: "updates worden geïnstalleerd, de computer niet uitschakelen".
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #42
                          Re: windows 10 creator update

                          Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                          Hier is de update van windows 10 naar de creator update prima verlopen.
                          Ik ben benieuwd of de edge-browser zoveel verbeterd is.

                          ps: je kan de update forceren vanuit windows update, zodat je niet moet wachten op een update die plaatsvind wanneer je het zelf niet leuk zou vinden.
                          (ok, je kan dit wel blokkeren, maar ik vind het toch leuker als de update plaatsvindt wanneer ik dat wil.)

                          Peter
                          Ik begrijp ook niet waarom er bij elke update gejankt wordt dat het geen naam heeft.
                          Ik ken niks de botten van computers en aanverwanten, en wanneer ik zoals vorige week de melding op mijn laptop krijg van die update, dan laat ik die lopen en klaar is kees.

                          Vorige weer duurde het wel wat langer dan gebruikelijk, maar daar stel ik me, zoals altijd trouwens, geen vragen bij en ik heb nog nooit een probleem gekend bij één of andere update.
                          Ik kreeg/krijg wel geen melding van die update op mijn desktop, maar ook daar stel ik me geen vragen bij. Zolang alles maar loopt zoals het moet.

                          En als het eens wat langer duurt dan normaal... wel ik persoonlijk heb nog steeds iets waar ik me dan kan mee bezighouden, ik zit echt niet te wachten achter mijn PC's tot de update gedaan is .

                          Comment


                          • #43
                            Re: windows 10 creator update

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Ik kreeg bij mij wel het keuzescherm van de "privacy" met al de of/on schuivertjes, net zoals bij een clean install van Windows.
                            Bij "doordeweekse" updates heb je hoogstens de melding: "updates worden geïnstalleerd, de computer niet uitschakelen".
                            En dan nog, dan kan een leek toch nog steeds op "volgende" klikken zonder vast te zitten?
                            Die settings kan men desnoods later nog aanpassen. [emoji1]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #44
                              Re: windows 10 creator update

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              En dan nog, dan kan een leek toch nog steeds op "volgende" klikken zonder vast te zitten?
                              Die settings kan men desnoods later nog aanpassen. [emoji1]
                              Ik weet dat, maar die mensen weten dat niet altijd, daarom laten ze het liever aan mij over. Dan is het wel handig dat ik niet telkens opnieuw moet downloaden.
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #45
                                windows 10 creator update

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Ik weet dat, maar die mensen weten dat niet altijd, daarom laten ze het liever aan mij over. Dan is het wel handig dat ik niet telkens opnieuw moet downloaden.
                                Bij uw vaste klanten misschien eens remote inloggen ... maar dan betalen ze niet natuurlijk. [emoji1]

                                Maar het klopt ... de bestanden bij hebben is dan handig.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X