Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Wie is Eline ?
Wat is een mol ? Een mol is de hoeveelheid stof (materie/antimaterie) van een systeem dat evenveel deeltjes bevat als er atomen zijn in 12 gram koolstof-12.
Wat is een mol ? De mol (Talpa europaea) is een ondergronds levend zoogdier uit de familie der mollen.
Gaat het over een Russische spionne?
"Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.." ― Antoine de Saint-Exupéry
Wie is Eline ?
Wat is een mol ? Een mol is de hoeveelheid stof (materie/antimaterie) van een systeem dat evenveel deeltjes bevat als er atomen zijn in 12 gram koolstof-12.
Wat is een mol ? De mol (Talpa europaea) is een ondergronds levend zoogdier uit de familie der mollen.
T'is een type fout, het moet zijn "Eline is in Mol" ;-)
Wie is Eline ?
Oorspronkelijk geplaatst door Wim.VanmaeleBekijk bericht
Eline is hier achteraan in de hof actief bezig
Hier bij ons heb ik Eline en waarschijnlijk een familielid omgebracht een paar maanden geleden.
Ze hadden hier zonder bouwvergunning een paar optrekjes neergeplant in onze tuin... en daar kan ik niet tegen .
Wie de serie een beetje volgde wist het de laatste weken toch wel al. Dankjewel montage om de perceptie te creëren dat die twee anderen de mol zouden zijn zodat iedereen op het verkeerde been werd gezet.
Hierdoor was dit seizoen veel minder spannend dan de vorige.
Dankjewel montage om de perceptie te creëren dat die twee anderen de mol zouden zijn zodat iedereen op het verkeerde been werd gezet.
Ik heb begrepen dat ze in de week van uitzending pas de beelden monteren, dit zou in iedere geval bij de NL editie zijn. Aan de hand van verdenkingen op Social media zou men met slimme montage de verdenkingen van de mol sturen.
Anja een topje, plaats in het vervolg de titel: spoiler ik weet wie de mol is van de drie ofzo.
Anders is de lol eraf voor de kijker.
Ik volg de mol al niet meer vanaf het moment dat het niet meer op een komt.
Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment