Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ken er de botten van, maar op mijn One+3 staat de 7.0, en wanneer ik naar updates laat controleren krijg ik de melding dat alles up-to-date is.
Normaal wacht ik af tot de melding van een update komt op het toestel.
Wat is dat forceren ?
De updates werden gelanceerd sinds vorige woensdag, maar mondjesmaat en sommige landen komen eerst aan de beurt.
Dus als je gaat kijken of er updates zijn zegt het systeem dat je de laatste update hebt.
Maar er is dus wel degelijk een 7.1.1 (ik heb hem gisteren geïnstalleerd). Is het de moeite ? De aanpassingen zijn miniem, vooral wifi, bluetooth en camera-aanpassingen en een veiligheidsupdate.
De updates werden gelanceerd sinds vorige woensdag, maar mondjesmaat en sommige landen komen eerst aan de beurt.
Dus als je gaat kijken of er updates zijn zegt het systeem dat je de laatste update hebt.
Maar er is dus wel degelijk een 7.1.1 (ik heb hem gisteren geïnstalleerd). Is het de moeite ? De aanpassingen zijn miniem, vooral wifi, bluetooth en camera-aanpassingen en een veiligheidsupdate.
Juist de app van opera VPN downloaden land veranderen in Duitsland en off you go.
Maar vermoedelijk krijg je binnen een paar dagen de download opje op3
Juist de app van opera VPN downloaden land veranderen in Duitsland en off you go.
Maar vermoedelijk krijg je binnen een paar dagen de download opje op3
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Vandaag pas de melding gekregen voor de update, en geïnstalleerd.
Mijn vrouw die ook een One+ heeft kreeg nog steeds geen melding.
Blijkbaar sturen ze die meldingen maar mondjesmaat door.
Comment