Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eurom Force 2000 of Nilfisk C 130.2-8 PAD of Karcher K4 Compact

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Eurom Force 2000 of Nilfisk C 130.2-8 PAD of Karcher K4 Compact

    Bon, misschien net buiten jouw voorgestelde prijsklasse, wij gebruiken sinds een jaar of drie de Nilfisk E 145.3-10 H PAD X-TRA. Nog geen moment spijt van gehad, zou ook jammer zijn na slechts enkele jaren in gebruik. Was toen een stuk goedkoper bij vvs-online.nl
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #17
      Re: Eurom Force 2000 of Nilfisk C 130.2-8 PAD of Karcher K4 Compact

      Iedereen bedankt om zijn ervaringen te delen.
      De Kränzle ziet er reuze uit maar voor de keren dat ik een hogedrukreiniger nodig heb veel te duur.
      Kärcher viel sowieso al af en van die Eurom Force 2000 had ik nog nooit gehoord.
      Jaren geleden zag je in de garages bijna uitsluitend KEW staan en aangezien die door Nilfisk zijn overgenomen ben ik bij mijn eerste gedacht gebleven.
      DEZE is erg degelijk gemaakt.
      Hij is ook erg kompleet en zal zeker aan mijn noden voldoen.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #18
        Re: Eurom Force 2000 of Nilfisk C 130.2-8 PAD of Karcher K4 Compact

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Iedereen bedankt om zijn ervaringen te delen.
        De Kränzle ziet er reuze uit maar voor de keren dat ik een hogedrukreiniger nodig heb veel te duur.
        Kärcher viel sowieso al af en van die Eurom Force 2000 had ik nog nooit gehoord.
        Jaren geleden zag je in de garages bijna uitsluitend KEW staan en aangezien die door Nilfisk zijn overgenomen ben ik bij mijn eerste gedacht gebleven.
        DEZE is erg degelijk gemaakt.
        Hij is ook erg kompleet en zal zeker aan mijn noden voldoen.
        Lijkt zelfs heel goed op de Kränzle, als het binnenwerk net als bij Kränzle, ook van een degelijke kwaliteit is, dan heb je een goede koop gedaan.
        En bovendien nog heel wat toebehoren (wasborstel, rioolslang, terrasreiniger...) die er bij Kränzle niet bij zijn, en dat allemaal voor een 'schappelijke' prijs .

        Comment


        • #19
          Re: Eurom Force 2000 of Nilfisk C 130.2-8 PAD of Karcher K4 Compact

          De Nilfisk zal wel van mindere kwaliteit zijn, maar zal voor mijn noden ruim voldoende zijn hoor.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X