Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar zijn ze gebleven...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar zijn ze gebleven...?

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
    Dan was hij in de tijd O/Chst ergens in een Antwerps rangeeremplacement dacht ik?
    Misschien is hij gepromoveerd en heeft hij minder tijd om met het forum bezig te zijn.
    Deed hij niet aan concert fotografie?
    Is hij nog steeds, doet nog steeds concertfotografie. Ik heb hem een berichtje gestuurd, hij weet het al dat hij hier gemist wordt maar was aan het werk, antwoord verwacht morgen , hoop ik.........
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
      Is hij nog steeds, doet nog steeds concertfotografie. Ik heb hem een berichtje gestuurd, hij weet het al dat hij hier gemist wordt maar was aan het werk, antwoord verwacht morgen , hoop ik.........
      Hè hè eindelijk een antwoord op mijn vraag....
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        maar dat is Johan Bauwens, heel actief op facebook. Hij staat bij mijn vrienden, ik weet ook niet waarom hij weggegaan is van BD. Soms moet je wel wat van staal zijn als je foto's weinig reactie krijgen, het is een fotografie-forum en soms zou het wel eens wat levendiger mogen zijn. Wat is soms raar vind, dat mensen liever reageren op je foto's op plaatsen buiten BD. Ze zijn losser op andere plaatsen, ligt de lat te hoog op BD of raken mensen snel ontmoedigd?
        Op bijna alle fotoforums en dat is al zolang er forums bestaan komt men meestal niet verder dan met nietszeggend commentaar en vooral elkaar veren in de reet steken ook al zijn de foto's nog zo slecht, wanneer je daar zelf niet aan mee doet reageert er binnen de kortste keren niemand meer op je bijdragen. BV op het Wereldwijde forum 500px waar ik ook foto's plaats dan krijg ik binnen een halve seconden na plaatsing zeker al tien bezoekers die op de favorietenknop gedrukt hebben, dus nauwelijks of geen tijd om de foto de analyseren, hetzelfde bij National Geographic.
        Ik neem deze reacties op een enkele na dan ook niet serieus, wel de reacties van de enkeling die er de tijd voor genomen heeft en met een gedegen analysen komt en dat zijn dan ook vaak zij die je blijven volgen. Zo heb ik ook mijn favoriete fotografen op de diverse forums die ik blijf volgen.
        Wat BD betreft: ben blij dat er serieuze reacties komen op je werk want dan heeft de bezoeker het in ieder geval nog de moeite waard gevonden er op te reageren.
        Last edited by Eenbes; 4 maart 2017, 11:33.

Comment

Dank je Bouk om aan mij te denken :-). Ik leef nog, ben zelfs meer met fotografie bezig dan vroeger. Concertfotografie doe ik nog, macro van bloemen en insecten wat minder, wel nog paddestoelen. Wel pas ontdekt : urbex. Je kan me dus vinden op Facebook als Johan Bauwens of op Flickr, https://www.flickr.com/photos/23084668@N07/albums.

Ik zit hier soms nog wel, als ik info wil over bv een lens die ik wil kopen, zien wat andermans ervaringen zijn

Foto's hier posten durf ik niet zo goed :-)

grts
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
            Op bijna alle fotoforums en dat is al zolang er forums bestaan komt men meestal niet verder dan met nietszeggend commentaar en vooral elkaar veren in de reet steken ook al zijn de foto's nog zo slecht, wanneer je daar zelf niet aan mee doet reageert er binnen de kortste keren niemand meer op je bijdragen. BV op het Wereldwijde forum 500px waar ik ook foto's plaats dan krijg ik binnen een halve seconden na plaatsing zeker al tien bezoekers die op de favorietenknop gedrukt hebben, dus nauwelijks of geen tijd om de foto de analyseren, hetzelfde bij National Geographic.
            Ik neem deze reacties op een enkele na dan ook niet serieus, wel de reacties van de enkeling die er de tijd voor genomen heeft en met een gedegen analysen komt en dat zijn dan ook vaak zij die je blijven volgen. Zo heb ik ook mijn favoriete fotografen op de diverse forums die ik blijf volgen.
            Wat BD betreft: ben blij dat er serieuze reacties komen op je werk want dan heeft de bezoeker het in ieder geval nog de moeite waard gevonden er op te reageren.
            500px moet je dan ook niet voor analyse zijn. Ik heb er tig foto's en nog nooit tips gekregen. En als ik zie welke foto's er soms veel likes krijgen... Ik heb zelf al accounts gezien met geen foto's maar toch veel volgers. Dan vraag ik me toch af hoe hun systeem werkt.
            Waarschijnlijk stijgt het aantal volgers zodra je betaalt, maar dan is het een schimmig systeem.
            Zelf post ik hier ook weinig foto's. Reden: vooral vakantiefotograaf en macro, maar dat laatste enkel in de warmere maanden en de herfst. En de macro post ik op 500px.

Hier kom ik om te leren van de anderen en verbaast te zijn van de bitsigheid waarmee men hier soms op elkaar reageert, zelfs van de OP als hij een incomplete vraag stelt en dan een antwoord krijgt dat hij niet op oog had (vooral bij pc problemen).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              .....................knip.........................

Foto's hier posten durf ik niet zo goed :-)

grts
              Heb je foto's eens bekeken, en waarom zou je hier durven te posten?
              Vind dat er veel heel mooie foto's bij zijn.

Doen Johan.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Bedankt LG !
                Canon-man. Concerten en natuur.
                Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Er zijn hier ontzettend veel goede fotografen verdwenen : Pendragon, MG Hak en vooral Gils, de beste van allemaal, wereldwijd nr 2 op 1.x
                  Ik heb de eer gehad om met Gilbert op fototocht te mogen gaan (CDC) en achteraf zijn we blijven plakken met één van de bouwpromotoren en bijhorende Westmalles.
                  Het ging op een bepaald moment over het gedrag van sommigen op BD en dat was niet bepaald vleiend.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                    Er zijn hier ontzettend veel goede fotografen verdwenen : Pendragon, MG Hak en vooral Gils, de beste van allemaal, wereldwijd nr 2 op 1.x
                    Ik heb de eer gehad om met Gilbert op fototocht te mogen gaan (CDC) en achteraf zijn we blijven plakken met één van de bouwpromotoren en bijhorende Westmalles.
                    Het ging op een bepaald moment over het gedrag van sommigen op BD en dat was niet bepaald vleiend.
                    als de drank is in de man is de wijsheid in de fles
                    http://www.smuttynose.nl

Comment

Working...
                    X