Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schotland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Schotland

    Ik heb vorige maand een huurauto (klasse VW Golf) gehuurd voor onze reis in Schotland in mei. 4 dagen, geen kilometerbeperking, volledige dekking ingeval van ongevallen of schade, 1 chauffeur, automatische versnellingsbak, £200 waarborg (en geen 1250, zoals bij veel verhuurfirma's). Prijs: 188€.
    Vlucht (Amsterdam - Glasglow, incl trein Antwerpen - Amsterdam) was 200€.

    Comment


    • #17
      Re: Schotland

      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Ik heb vorige maand een huurauto (klasse VW Golf) gehuurd voor onze reis in Schotland in mei. 4 dagen, geen kilometerbeperking, volledige dekking ingeval van ongevallen of schade, 1 chauffeur, automatische versnellingsbak, £200 waarborg (en geen 1250, zoals bij veel verhuurfirma's). Prijs: 188€.
      Vlucht (Amsterdam - Glasglow, incl trein Antwerpen - Amsterdam) was 200€.
      Toch overal veel verschil hé. Nu betalen wij op La Palma per week van vijf dagen (dus niet op zat of zon) 145 euro. Ook full insurance, geen km beperking, en GEEN waarborg. Vorige week was het een Renault captur, deze week een Seat leon.
      Het duurste ooit was voor een Seat leon op Corsica, dat was 650 euro voor 10 dagen.

      Comment


      • #18
        Re: Schotland

        Kijk eens naar de huurprijzen in België

        Comment


        • #19
          Re: Schotland

          Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
          Kijk eens naar de huurprijzen in België
          Heb ik nog nooit gedaan, omdat ik er nog nooit eentje heb moeten huren in België.
          Daar staat er altijd een "zwalpend schuitje" voor mij klaar als ik het nodig heb .

          Comment


          • #20
            Re: Schotland

            Ik heb zeer goede ervaringen met DFDS Ijmuiden - Newcastle.
            Ik geloof dat er nu nog vroegboekkorting is.

            Groetjes
            Paul
            Paul Dhondt
            Secretaris
            Foto - Diaclub Kunst Ligt v.z.w.

            Comment

            Working...
            X