Ik heb onlangs een item in China gekocht ter waarde van ongeveer 4 euro.
Een peuleschil dus.
Echter bij aankomst bleek het ernstig beschadigd te zijn.
4 euro of 400 euro: als je beschadigde spullen koopt ( die als NIEUW worden aangeboden ) dan voel je je bekocht.
Onmiddelijk een foto genomen en naar de verkoper gestuurd.
Reactie van de verkoper: we will refund you.
Na een 4-tal dagen kwam er geen schot in de zaak, daarom de verkoper er nog eens beleefd aan herinnerd en vandaag staat het geld weer op Paypal.
Nu zie ik echter dat de VERkoper een geschil heeft geopend waarbij hij vraagt dat ik de aankoop zou annuleren omdat ik deze per vergissing gedaan heb.
Echter dit zie ik niet zo.
Het item was niet in orde en de verkoper zorgde voor een refund.
( Edit: terugsturen is geen optie want voor dat bedrag krijg ik het niet verzonden. maar daar vroeg de verkoper ook niet naar. )
Is dit de gebruikelijke manier van handelen ?
Ik dacht de man gewoon een goede feedback te geven, maar wel kort te vermelden dat ik een refund heb gekregen.
Een peuleschil dus.
Echter bij aankomst bleek het ernstig beschadigd te zijn.
4 euro of 400 euro: als je beschadigde spullen koopt ( die als NIEUW worden aangeboden ) dan voel je je bekocht.
Onmiddelijk een foto genomen en naar de verkoper gestuurd.
Reactie van de verkoper: we will refund you.
Na een 4-tal dagen kwam er geen schot in de zaak, daarom de verkoper er nog eens beleefd aan herinnerd en vandaag staat het geld weer op Paypal.
Nu zie ik echter dat de VERkoper een geschil heeft geopend waarbij hij vraagt dat ik de aankoop zou annuleren omdat ik deze per vergissing gedaan heb.
Echter dit zie ik niet zo.
Het item was niet in orde en de verkoper zorgde voor een refund.
( Edit: terugsturen is geen optie want voor dat bedrag krijg ik het niet verzonden. maar daar vroeg de verkoper ook niet naar. )
Is dit de gebruikelijke manier van handelen ?
Ik dacht de man gewoon een goede feedback te geven, maar wel kort te vermelden dat ik een refund heb gekregen.
Comment