Ha ha, en je mag dat letterlijk nemen
Ik hou ervan om mijn iphone, tablet enz... vertikaal de laden ( in een dock ):
* neemt minder plaats in
* device is dan goed zichtbaar en bruikbaar
In de tijd van de 30-pin connector had ik een Xtreme-mac dock.
Super goed docking station, met één beweging zat de iPad of de iPhone er in.
Ondertussen heb ik nu een Belkin dock voor de lightning connectors.
En eerlijk gezegd: dat werkt toch minder vlot: die conectors zijn zooooo klein dat je je device er zelden van de eerste keer juist in kan schuiven.
Voor de iPad Pro heeft Belkin dan wel een magnetich dock, en dat werkt wél perfect.
Nu heb ik ondertussen gevonden dat er ook USB oplaadkabeltjes zijn met een magnetisch slotje, een beetje om het oplaadsysteem van een MacbookPro te imiteren.
Zoek maar eens op "Magnetic" USB charging cable.
Mijn vraag hier is: zijn er mensen die zo iets gebruiken en is er veel verschil tussen al deze types van kabels ?
Ik hou ervan om mijn iphone, tablet enz... vertikaal de laden ( in een dock ):
* neemt minder plaats in
* device is dan goed zichtbaar en bruikbaar
In de tijd van de 30-pin connector had ik een Xtreme-mac dock.
Super goed docking station, met één beweging zat de iPad of de iPhone er in.
Ondertussen heb ik nu een Belkin dock voor de lightning connectors.
En eerlijk gezegd: dat werkt toch minder vlot: die conectors zijn zooooo klein dat je je device er zelden van de eerste keer juist in kan schuiven.
Voor de iPad Pro heeft Belkin dan wel een magnetich dock, en dat werkt wél perfect.
Nu heb ik ondertussen gevonden dat er ook USB oplaadkabeltjes zijn met een magnetisch slotje, een beetje om het oplaadsysteem van een MacbookPro te imiteren.
Zoek maar eens op "Magnetic" USB charging cable.
Mijn vraag hier is: zijn er mensen die zo iets gebruiken en is er veel verschil tussen al deze types van kabels ?
Comment