Ik heb daar (=Belgische webshop) op 24/12/16 een nieuwe set lenzen besteld voor mijn dochter voor zes maanden en betaald. In het verleden daar al een viertal keer gekocht zonder problemen. Heel vlotte en stipte levering iedere keer.
Nu deze keer, we zijn ondertussen al 16 kalenderdagen verder nog altijd niks ontvangen. Mijn rekening werd wel gedebiteerd op 24/12 voor het factuurbedrag, ik kreeg in mijn mailbox in de minuten nadien de bevestiging op papier van de betaalde bestelling maar sedertdien noppes.
Ik heb al gemaild al naar mogelijke adressen die ik op de website en in mijn vroegere communicaties terug vind maar geen kat die beweegt of reageert.
Het is niet mijn gewoonte om direct naam en toenaam van een firma op het internet te gooien maar als men op een 6tal mails in veertien dagen zelfs de moeite niet doet om te reageren als ze problemen hebben dan zoeken ze het zelf en lijkt er mij iets aan de hand.
Dus op zoek naar ervaringen en mogelijk advies wat hier aan te doen?
Nu deze keer, we zijn ondertussen al 16 kalenderdagen verder nog altijd niks ontvangen. Mijn rekening werd wel gedebiteerd op 24/12 voor het factuurbedrag, ik kreeg in mijn mailbox in de minuten nadien de bevestiging op papier van de betaalde bestelling maar sedertdien noppes.
Ik heb al gemaild al naar mogelijke adressen die ik op de website en in mijn vroegere communicaties terug vind maar geen kat die beweegt of reageert.
Het is niet mijn gewoonte om direct naam en toenaam van een firma op het internet te gooien maar als men op een 6tal mails in veertien dagen zelfs de moeite niet doet om te reageren als ze problemen hebben dan zoeken ze het zelf en lijkt er mij iets aan de hand.
Dus op zoek naar ervaringen en mogelijk advies wat hier aan te doen?
Comment