Hallo,
Mijn mail box zit momenteel bij online.be. Dit was oorspronkelijk een gratis mail account van de Financieel Economische tijd.
Dit werkt meestal zeer goed, is gratis en gehost in Belgie.
Maar gisteren zijn hun servers er nog eens uitgevallen. Gevolg, geen toegang tot mails.
Gelukkig was het in de namiddag opgelost.
Nu was ik eens wat aan een uitzien naar alternatieven met een betere support.
Ik gebruik liever niet de mailbox van mijn ISP (telenet), omdat je daar dan aan vast hangt.
Ook liever niet de google, MS, Apple... varianten.
Ook liefst gehost in Belgie, of toch bij voorkeur in Europa.
De enige Belgische die ik vond (mail.be) aanvaart momenteel geen aanvragen meer.
Alternatief zou zijn het goedkoopste abo te nemen bij one.com (=gehost in Denemarken?) .
Ik heb hier ook een Synology NAS draaien, dus zou daar een mail server kunnen op installeren.
Maar mijn IP naar het internet is niet statisch + hoe te regelen met DNS etc...
Iemand andere ideeen, tips, ....
Mijn mail box zit momenteel bij online.be. Dit was oorspronkelijk een gratis mail account van de Financieel Economische tijd.
Dit werkt meestal zeer goed, is gratis en gehost in Belgie.
Maar gisteren zijn hun servers er nog eens uitgevallen. Gevolg, geen toegang tot mails.
Gelukkig was het in de namiddag opgelost.
Nu was ik eens wat aan een uitzien naar alternatieven met een betere support.
Ik gebruik liever niet de mailbox van mijn ISP (telenet), omdat je daar dan aan vast hangt.
Ook liever niet de google, MS, Apple... varianten.
Ook liefst gehost in Belgie, of toch bij voorkeur in Europa.
De enige Belgische die ik vond (mail.be) aanvaart momenteel geen aanvragen meer.
Alternatief zou zijn het goedkoopste abo te nemen bij one.com (=gehost in Denemarken?) .
Ik heb hier ook een Synology NAS draaien, dus zou daar een mail server kunnen op installeren.
Maar mijn IP naar het internet is niet statisch + hoe te regelen met DNS etc...
Iemand andere ideeen, tips, ....
Comment