Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

    For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.

    Comment


    • #62
      Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

      Ge kunt natuurlijk ook afkorten als BDW (bij de weg), maar er is ook een Antwerpse burgemeester die ook BDW heet
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #63
        Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Ge kunt natuurlijk ook afkorten als BDW (bij de weg), maar er is ook een Antwerpse burgemeester die ook BDW heet
        By the way, de Londense verkoopster in haar winkel in Caïro zei ons dat de broek 58 GBP kost waarna ik mijn rekenmachine bovenhaalde om te berekenen hoeveel ik moest betalen in Egyptische ponden. (Of was het omgekeerd)

        Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

        Comment


        • #64
          Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Waarmee ik nog steeds niet snap wat Btw betekent (Beter tegen werken). Het komt misschien hilarisch over maar bij goed nadenken wordt duidelijkheid its meer onduidelijk.
          Btw is iets fiscaal en wordt in % aangegeven om na berekening het resultaat in aan te duiden.
          Tussen haakjes : In het Nederlands hebben we zo'n heel mooie uitdrukking i.p.v. dat lelijke Engelse "btw".
          En afgekort is het ook nog korter. Namelijk: TH !
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #65
            Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            En afgekort is het ook nog korter. Namelijk: TH !

            Technische hogeschool?

            Comment


            • #66
              Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

              Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
              Technische hogeschool?
              Dat zou kunnen maar ze schrijven er dan meestal iets bij. Antwerpen of Oostende of zo.
              Tussen haakjes : verkeerd!
              Last edited by Skitch; 6 januari 2017, 16:21.
              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

              Comment


              • #67
                Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

                Kan iemand die einderlijk in de titel veranderen naar eindelijk a.u.b.?

                Comment


                • #68
                  Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                  Kan iemand die einderlijk in de titel veranderen naar eindelijk a.u.b.?
                  Ja, dat kan

                  Comment


                  • #69
                    Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                    Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                    Ja, dat kan
                    Met dank.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                      Met dank.
                      Kan in feite enkel indien 'topicstarter (TS)' dit vraagt of er zou echt bezwaarlijke .... tekst moeten in staan en dat is het niet.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #71
                        Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                        Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                        Kan in feite enkel indien 'topicstarter (TS)' dit vraagt of er zou echt bezwaarlijke .... tekst moeten in staan en dat is het niet.
                        De topicstarter kan dat ook zelf. TH.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                          Gelet op het belang dat de topicstarter hecht aan het juiste gebruik van de afkortingen en termen, vermoed ik dat hij bewust deze titel heeft gekozen ten einde de aandacht van de lezer hierop te trekken. Hij heeft zelf nooit om een correctie gevraagd van de titel van het door hem gestarte topic.


                          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                            Procent en procentpunt.

                            Enough said.
                            Voor de lol.

                            Comment


                            • #74
                              Re: Er moet me toch eens einderlijk iets van het hart

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Mocht ik straks mijn buurman zien, en die vertelt me dat het deze morgen bijna 6° onder nul was, en ik vraag hem Celsius of Fahrenheit... ik denk dat hij nogal zijn wenkbrauwen zou fronsen, als hij al de 'witte jassen' (al dragen ze die niet meer) niet opbelt voor mij.
                              Maar ja, wij zijn beiden maar 'gewone mensen', allebei geen wetenschappers of zo .

                              Zo heb ik gedurende gans mijn loopbaan ook geweten dat je liever niet bouwt voor iemand die in het onderwijs staat... die begrijpen bvb niet dat hun living soms niet exact 8 meter lang is binnen, maar dat het ook 7meter99 of 8 meter01 kan zijn, een "metsershaar" weet je wel .
                              Zelfs toen wij 's avonds aan een ploeg vertelden dat ze 's anderendaags oude ramen moesten gaan vervangen door nieuwe bij iemand die in het onderwijs stond, dan zakte de goesting al in hun schoenen .
                              Want als je een komman..ker tegen kwam, dan was het steevast eentje uit het ..... inderdaad.
                              Ik vraag me nog steeds af hoe dit komt ??
                              Over destructief generaliseren gesproken man
                              Als jij dat mag dan mag ik dat toch ook wel zeker ?
                              Welnu : de "vakmannen" die destijds het beginnende deel van mijn huis hebben gebouwd hebben en binnenmuur met een buitenmuur verward, waardoor hier niks meer in de haak staat. En als je bewijzen wil zend ik je wel een foto.

                              Comment


                              • #75
                                Re: Er moet me toch eens eindelijk iets van het hart

                                Vakmannen? Lang geleden dat ik zoiets tegengekomen ben. De vloerder die hoogteverschillen van 5 mm tussen 2 tegels had vond dat normaal en ik moest er maar een kast overheen zetten. Spijtig genoeg voor hem was dat in het midden van een deuropening...

                                Comment

                                Working...
                                X