Niet om gerust over te zijn ...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Simulatie A bom (of H bom)
Collapse
X
-
-
Re: Simulatie A bom (of H bom)
op Oosteeklo zullen ze nog zo rap niet iets smijten en de zwaarste bom gaan ze ook niet op Gent gooien, dus ik voel me safe
je sig is nu ook wel leuk. Blijkbaar ben je gefascineerd door explosies
En het afbouwen van kernwapens is sowieso een (smakeloze) grap. Ja, er zijn er minder, maar ze zijn beduidend beter dan vroeger, dus ze kunnen de wereld nog altijd 5x vernietigen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtop Oosteeklo zullen ze nog zo rap niet iets smijten en de zwaarste bom gaan ze ook niet op Gent gooien, dus ik voel me safe
je sig is nu ook wel leuk. Blijkbaar ben je gefascineerd door explosies
En het afbouwen van kernwapens is sowieso een (smakeloze) grap. Ja, er zijn er minder, maar ze zijn beduidend beter dan vroeger, dus ze kunnen de wereld nog altijd 5x vernietigen."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtMet 1 klik was West-en Oost-Vlaanderen helemaal weg.
Met hulp van de Tsar Bomba (100Mt).
Ook in de atmosfeer zijn er tot ontploffing gebracht .
Dominic I .
Lijst van high-altitude nuclear explosions .Last edited by toerist; 1 december 2016, 15:13."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIk had die van 50MT gebruikt (die is ooit echt getest, die van 100Mt is nooit getest geweest.)
.................................................. ..
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht......................................
Ook in de atmosfeer zijn er tot ontploffing gebracht .
.....................
Jammer dat er achteraf nog een beetje smerige fall out is.Last edited by Skitch; 1 december 2016, 16:18." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
Comment