Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

    ik heb zoals perelaar voorstelde contact opgenomen met canon, deze moesten weten welk service center toestel had en welk service nummer, bestek en factuur aankoop . deze vraag doorgemaild naar naar kamera expres en het is tech repair, ze konden de offerte niet aan mij geven omdat hierop vertrouwelijke info staat voor de dealer ????? zal nu even afwachten wat canon doet ... we zien dus wel .
    ivm filmpje, iemand heeft mooi scenario om met action cam's toestel af te halen, al voetballend door de winkel naar buiten te shotten en even te hameren, met bijpassende muziek ...

    Comment


    • #17
      Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

      omdat hierop vertrouwelijke info staat voor de dealer ?????
      Uiteraard, want de onderzoekskost bij Tech Repair is 38,50 euro ... de rest is wat de verkoper aanrekent aan kosten.

      Had je rechtstreeks via Canon gewerkt dan bleef het enkel bij die 38,50 euro.

      Comment


      • #18
        Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

        Lens binnen gebracht bij Procirep (Nikon) en 50 euro voorschot betaald.
        Was niet te repareren en terug opgehaald.
        Kreeg zelfs mijn 50 euro terug.
        Met de vriendelijke groeten, Ruud.

        Comment


        • #19
          Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

          Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
          ik heb zoals perelaar voorstelde contact opgenomen met canon, deze moesten weten welk service center toestel had en welk service nummer, bestek en factuur aankoop . deze vraag doorgemaild naar naar kamera expres en het is tech repair, ze konden de offerte niet aan mij geven omdat hierop vertrouwelijke info staat voor de dealer ????? zal nu even afwachten wat canon doet ... we zien dus wel .
          ivm filmpje, iemand heeft mooi scenario om met action cam's toestel af te halen, al voetballend door de winkel naar buiten te shotten en even te hameren, met bijpassende muziek ...
          als je maar beseft dat de uitbater kan weigeren dat u in zijn winkel filmt. Hij/zij en eventuele WN's en klanten onherkenbaar moeten gemaakt worden. U ook een proces voor laster en eerroof aan uw broek kan hebben hangen. U dan ook verantwoordelijk bent als u al shottend zaken in de winkel beschadigd.
          U een bezoekje van de politie kan verwachten wegens agressief gedrag. Eventueel nog een GAS-boete erbij voor het vervuilen van de straat (of ga je daarna mooi met een vuilblik en bezem uw onderdelen opvegen).

          Stoer doen gaat je enkel nog meer kosten en het gaat u nergens, maar dan ook nergens mee vooruit helpen.

          Comment


          • #20
            Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

            Man;beschouw dit als een joke.Wat ik doe althans.
            Als TS dit inderdaad van plan is,ja dan zijn dat de gevolgen.

            Comment


            • #21
              Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

              Ik snap het eerlijk gezegd toch niet, het kost je maar 92 € om het toestel hersteld terug te krijgen.
              Toch zou je 75 € geven om het toestel daarna volledig kapot te slagen ??
              Maar soit ...

              Zij zeggen dat het valschade is dan moet er toch wel ergens iets van zichtbare schade aan de buitenkant zijn.
              Ik zou dat toch wel opvragen of ze dat wel degelijk kunnen bewijzen.

              Trouwens eigenlijk had je van de winkel een papier moeten krijgen waarop stond in welke staat het toestel verkeerde bij het binnenbrengen.
              Indien in perfecte staat had dit op het papier moeten vermeld staan.
              Voor hetzelfde geld is er valschade gebeurt in de winkel, bij het inpakken, versturen of ergens anders.

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

                Best altijd op voorhand vragen wat het kost als de garantie uiteindelijk niet telt. En of je het toestel gewoon terug krijgt.

                -TT-

                Comment


                • #23
                  Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

                  En ?

                  Is 'm al kapot ?


                  Comment


                  • #24
                    Re: iemand ervaring met destruction filmpje te maken ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                    En ?

                    Is 'm al kapot ?


                    Ik hoop toch dat ze het filmpje op Youtube zullen zetten .

                    Comment

                    Working...
                    X