Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke auto huren ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Welke auto huren ?

    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
    Indruk maken met een gehuurde auto?
    Hij weet dat ik nog geen eigen auto heb. Als ik dan aankom in een stoere gehuurde auto. Dan staat mijn nonkel toch wel even te kijken. Mijn nonkel is namelijk nog al van de auto's. Een stoere auto al daarbij goed helpen, gehuurd of niet

    Comment


    • #32
      Re: Welke auto huren ?

      Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
      .........................Wil uiteraard wel indruk maken op mijn nokel
      Een grote tattoo op je biceps, met een marcelleke, en twee leuke blondines naast jou is veel effectiever.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #33
        Re: Welke auto huren ?

        Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
        Hij weet dat ik nog geen eigen auto heb. Als ik dan aankom in een stoere gehuurde auto. Dan staat mijn nonkel toch wel even te kijken. Mijn nonkel is namelijk nog al van de auto's. Een stoere auto al daarbij goed helpen, gehuurd of niet
        Dan heb je geluk ... ze verhuren daar tenminste een Volkswagen Up!
        Dat in combinatie met een tattoo.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #34
          Re: Welke auto huren ?

          Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
          Hij weet dat ik nog geen eigen auto heb. Als ik dan aankom in een stoere gehuurde auto. Dan staat mijn nonkel toch wel even te kijken. Mijn nonkel is namelijk nog al van de auto's. Een stoere auto al daarbij goed helpen, gehuurd of niet
          Zodra je boven de "Golf" klasse gaat, dan gaan de prijzen heel snel omhoog.
          Maar jij doet uiteraard wat je wil met je centen.

          Voila, hier een Porsche Cabrio voor 225€ per dag.
          Huur een auto in je buurt via SnappCar. All-risk verzekerd, ook in Europa. Financieel aantrekkelijk. 24/7 Pechhulp.


          Valt behoorlijk mee vind ik.

          Comment


          • #35
            Re: Welke auto huren ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Voila, hier een Porsche Cabrio voor 225€ per dag.
            Huur een auto in je buurt via SnappCar. All-risk verzekerd, ook in Europa. Financieel aantrekkelijk. 24/7 Pechhulp.

            Valt behoorlijk mee vind ik.
            Ietsje meer ... € 258,75. [emoji4]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #36
              Re: Welke auto huren ?

              Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
              Heb inmiddels van een paar Nederlandse vrienden "Hart autoverhuur" doorgestuurd gekregen? Ken het zelf niet, is dit bekend bij jullie? Kreeg deze link door gestuurd. Weten jullie of deze autoverhuurder betrouwbaar is? Wil uiteraard wel indruk maken op mijn nokel
              Tipje, huur in Belgie een vette bak. Want wij hebben Gele platen met zwarte letters, jullie hebben witte platen met rode letters. Dan ziet hij gelijk al aan dat je een huur auto hebt.
              Waar een wil is, is een weg
              ---------------------------------

              Comment


              • #37
                Re: Welke auto huren ?

                Vermits je in Nederland woont, vind je in elke straat een Shisha bar. Stap er eens binnen en vraag aan de eerste de beste Turk waar je goedkoop een vette bak kan huren. Die kerels huren regelmatig een vette bak om er de huwelijkskaravanen mee te doen, en weten waar je voor een leuk prijsje terecht kan.

                Comment


                • #38
                  Re: Welke auto huren ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Ietsje meer ... € 258,75. [emoji4]
                  Dat extra beetje heb ik er wel voor over. Ik denk idd dat ik met een Porche meer indruk kan maken dan een Volkswagen Up. Ik lees ook goede reacties over Snappcar. Merci é Tommie1 en VerSeg

                  Comment


                  • #39
                    Re: Welke auto huren ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
                    Dat extra beetje heb ik er wel voor over. Ik denk idd dat ik met een Porche meer indruk kan maken dan een Volkswagen Up. Ik lees ook goede reacties over Snappcar. Merci é Tommie1 en VerSeg
                    Indruk maken doet men wel niet met een wagen, dat doet men met zijn karakter en bijhorende daden.

                    Ik doel niet op u, maar welke indruk maakt een chauffeur met een chique wagen als die agressief rijdt of naar iedereen de middelvinger opsteekt?
                    Hopelijk is uw nonkel geen rijke gast dat zijn erfenis gaat herverdelen omdat hij denkt dat ge nu al geld genoeg hebt.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #40
                      Re: Welke auto huren ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Hopelijk is uw nonkel geen rijke gast dat zijn erfenis gaat herverdelen omdat hij denkt dat ge nu al geld genoeg hebt.
                      Vol in de roos
                      Waar een wil is, is een weg
                      ---------------------------------

                      Comment


                      • #41
                        Re: Welke auto huren ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
                        Dat extra beetje heb ik er wel voor over. Ik denk idd dat ik met een Porche meer indruk kan maken dan een Volkswagen Up. Ik lees ook goede reacties over Snappcar. Merci é Tommie1 en VerSeg
                        Leer dan wel PorSche juist schrijven hé.

                        Maar eerlijk, indruk maken met een huurwagen...
                        Huur dat om eens het plezier te hebben met een Porsche te rijden, maar niet om een valse indruk te wekken.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Welke auto huren ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
                          Dat extra beetje heb ik er wel voor over. Ik denk idd dat ik met een Porche meer indruk kan maken dan een Volkswagen Up. Ik lees ook goede reacties over Snappcar. Merci é Tommie1 en VerSeg
                          Inderdaad
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #43
                            Re: Welke auto huren ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                            Dan ben je beter met een Porsche Diesel, met caravan erachter, imho.
                            Die caravan is voor die twee blondjes die meegaan om een goede indruk na te laten.
                            Last edited by Skitch; 24 april 2018, 17:28.
                            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Welke auto huren ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door JanvanWierlo Bekijk bericht
                              Ik denk idd dat ik met een Porche meer indruk kan maken dan een Volkswagen Up.
                              Zorg dan ook dat je geen bagage mee hebt want die kan je toch niet kwijt in je Porsche, maar wel een dikke portefeuille, die kan er nog net in. Die ga je nodig hebben op je bestemming om er een volledig nieuwe uitzet aan te schaffen...
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #45
                                Re: Welke auto huren ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Zorg dan ook dat je geen bagage mee hebt want die kan je toch niet kwijt in je Porsche, maar wel een dikke portefeuille, die kan er nog net in. Die ga je nodig hebben op je bestemming om er een volledig nieuwe uitzet aan te schaffen...
                                Die je dan achterlaat bij de terugreis
                                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                                George Orwell

                                Comment

                                Working...
                                X