Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scrollen op BD lukt zo nu en dan niet.........

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Scrollen op BD lukt zo nu en dan niet.........

Hier is het via Safari ook zo gek, hier kan ik reageren, bij de meeste draadjes krijg ik alleen de laatste post.
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      ....... zijn er nog mensen waarbij het niet lukt om bij sommige draadjes naar onder te scrollen?
      Als ik mij niet vergis is dat zondag of maandag opeens begonnen op de site van BD.
      Op andere forums heb ik daar geen problemen mee.
      Klopt, ik heb het met dit draadje, enkel de eerste post te zien.

Browser (Chrome) gesloten en terug geopend en dan lukt het wel om te scrollen.
      Last edited by nete; 14 september 2016, 07:51.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
        Het is weer van dat. Heb wel vastgesteld dat dit bij mij onder Chrome Windows 10 gebeurt, terwijl er op ipad geen probleem is.
        Heeft er niets mee te maken Spikke, deze morgen had ik het op Safari, gisteren op Chrome, ligt volgens mij aan BD zelf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          ligt volgens mij aan BD zelf.
          Blijkbaar toch volgens #13.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Re: Scrollen op BD lukt zo nu en dan niet......... en u weer wel!

Het probleem ontstond niet bij jullie browsers of OS, maar kwam evenmin vanuit BD.

Er was een 'onvolkomenheid' bij de codering van één enkele banner advertentie (voor een automerk) die het verschijnsel veroorzaakte.
            Je had dus enkel 'pech' als juist die banner na het starttopic verscheen. Vaak was een refresh al voldoende om van banner te wisselen en dus niets meer te merken.
            Mogelijks hadden niet alle browsers evenveel of op dezelfde wijze last hiervan...

De bannering software staat buiten de software die BD (via een partner) 'beheert', en bovendien wordt de inhoud zelf van de banners via een externe service provider in real time geselecteerd en aangeleverd.
            Er hebben dus heel wat partijen sinds gisteravond en gedurende de nacht moeten testen en samenwerken...

Maar sinds vanmorgen is de correctie doorgevoerd en doorheen de hele keten verder gesijpeld.
            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
              Het probleem ontstond niet bij jullie browsers of OS, maar kwam evenmin vanuit BD.

Er was een 'onvolkomenheid' bij de codering van één enkele banner advertentie (voor een automerk) die het verschijnsel veroorzaakte.
              Je had dus enkel 'pech' als juist die banner na het starttopic verscheen. Vaak was een refresh al voldoende om van banner te wisselen en dus niets meer te merken.
              Mogelijks hadden niet alle browsers evenveel of op dezelfde wijze last hiervan...

De bannering software staat buiten de software die BD (via een partner) 'beheert', en bovendien wordt de inhoud zelf van de banners via een externe service provider in real time geselecteerd en aangeleverd.
              Er hebben dus heel wat partijen sinds gisteravond en gedurende de nacht moeten testen en samenwerken...

Maar sinds vanmorgen is de correctie doorgevoerd en doorheen de hele keten verder gesijpeld.
              Bedankt voor deze verhelderende uitleg van het soms zo ondoorgrondelijke WWW Baloo.

Comment

Ik heb dit probleem ook al een tijdje, en nog steeds.
                Bij teruggaan naar de vorige pagina komt die steevast ergens anders uit dan de positie waarin ik deze verlaten had.

Ok de bovenste menu balk (die met home, forum nieuws) is al sinds jaren te breed en schaalt niet met de site mee. Dit is vooral een probleem op de iPad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht

Nu u het zegt, sinds de Alfa Romeo banner begon het probleem.
                  Soms hielp een refresh en soms helemaal niet.
                  Thx voor de uitleg bij dat probleem.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                  X