Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cirkelzaagbladen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Cirkelzaagbladen

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Nog een firma waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb is Klium, nog nooit zagen gekocht maar wel ander gereedschap.
    https://www.klium.be/bosch-260864253...24-mm-60-51851
    Klium is idd een heel erg goede webshop met een fenomenaal gamma , de laatste jaren koop ik daar bijna al m'n Festool materiaal , qua prijzen bijna onklopbaar en voor 16u besteld is s'anderdaags s'morgens aan de deur geleverd.
    Voor sommige zaken kan je ook al eens een goede koop doen bij gereedschapspro.nl , daar verkopen ze ook het fantastische Woodpeckers gamma ( of toch de meest populaire zaken ).


    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Er werden er gisteren reeds twee geleverd met PostNl, die ik vrijdag besteld had bij Ecotools (zie tip RDB).
    Had ook nog eens her en der m'n licht opgestoken, en wanneer men hoort wat ik er mee, doe was de algemene teneur 'koop goedkope en gooi ze weg wanneer ze bot worden'.
    Nu betaalde ik zo'n 40 euro voor twee stuks verzending inbegrepen. Dus 20 euro/stuk... ik kan er al bijna 10 stuks mee verslijten voor ik aan de prijs van een zeer goed (prof.) zaagblad kom.
    En ik denk niet dat ik nog zoveel zal knutselen dat ik er 10 verslijt .

    Nogmaals iedereen bedankt voor de tips.
    Zoals je zegt dat je ze hoofdzakelijk voor dennenhout gaat gebruiken dan gaan ze best wel lang meegaan , zeker als ik zie hoe lang dat zaagblaadje van me in Padouk nu al meegaat ben ik zeker dat dit voor amateurgebruik ruim voldoende gaat zijn , veel zaagplezier ermee ( en vooral veilig , daar kan ik over meespreken... )
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment

    Working...
    X