Iemand een beetje thuis in Libre Office writer ?
Wanneer ik een envelop wil printen, dan moet ik dat telkens doen op volgende manier :
Eerst een tekstdocument openen, daar dan 'invoegen' en 'envelop'.
Je hebt dan steeds én een blad (tekstdocument) én een envelop geopend staan op je scherm.
Ik wil alleen de envelop printen maar krijg altijd eerst een foutmelding van de printer omdat die eerst het (lege) tekstdocument wil printen en dan pas de envelop.
Printer kan geen A4 vinden want er is een envelop geplaatst en geeft foutmelding.
Dan moet ik fout negeren en pas dan wordt de envelop geprint.
Ik zou willen dat enkel de envelop geprint wordt, maar krijg het lege tekstdocument niet weg.
In mijn printer moet ik ofwel A4 plaatsen, ofwel enveloppen.
Het lukt dus om enveloppen te printen maar wel op een heel omslachtige manier.
Iemand die weet hoe het beter kan of moet ?
Dank bij voorbaat voor de info.
Wanneer ik een envelop wil printen, dan moet ik dat telkens doen op volgende manier :
Eerst een tekstdocument openen, daar dan 'invoegen' en 'envelop'.
Je hebt dan steeds én een blad (tekstdocument) én een envelop geopend staan op je scherm.
Ik wil alleen de envelop printen maar krijg altijd eerst een foutmelding van de printer omdat die eerst het (lege) tekstdocument wil printen en dan pas de envelop.
Printer kan geen A4 vinden want er is een envelop geplaatst en geeft foutmelding.
Dan moet ik fout negeren en pas dan wordt de envelop geprint.
Ik zou willen dat enkel de envelop geprint wordt, maar krijg het lege tekstdocument niet weg.
In mijn printer moet ik ofwel A4 plaatsen, ofwel enveloppen.
Het lukt dus om enveloppen te printen maar wel op een heel omslachtige manier.
Iemand die weet hoe het beter kan of moet ?
Dank bij voorbaat voor de info.
Comment