Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraag ivm internet in Spanje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Vraag ivm internet in Spanje

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Een brood is een brood en daar heb je niets anders voor nodig, internet is internet ... maar je kan geen internet hebben zonder kabel.
    Internet over satelliet ..., zoiets als tv over satelliet ...

    Comment


    • #17
      Re: Vraag ivm internet in Spanje

      Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
      Internet over satelliet ..., zoiets als tv over satelliet ...
      Wie hier nog geen fiberaansluiting heeft, krijgt een schoteltje van 30cm diameter op zijn dak of balkon. Het signaal wordt dan door de provider op Wifi-frequentie (2,4 of 5 GHz) aangeleverd.
      Toen ik bij het leger was, noemde men zulke straalverbinding "een verbinding met Hertzkabel"

      Comment


      • #18
        Re: Vraag ivm internet in Spanje

        Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
        Internet over satelliet ..., zoiets als tv over satelliet ...
        Telenet biedt dit niet aan dacht ik?
        Het ging hem om de prijs bij Telenet na de originele vraag over de prijs in Spanje ... beetje afgeweken. [emoji1]

        Maar de reactie in #15 beantwoordt dan mijn eerdere vraag.
        Last edited by VerSeg; 27 juli 2016, 10:39.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Alvast bedankt voor alle nuttige info....
          Ik vermoed dat ik het topic gesloten heb omdat ik ondertussen de nodige info had en een oplossing had gevonden......mijn excuses dus.....
          Last edited by Franciskine; 1 december 2016, 12:30.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: Vraag ivm internet in Spanje

            Ondertussen weer geopend....
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #21
              Re: Vraag ivm internet in Spanje

              Waarom heb je internet nodig? Is het voor appartementen die je wilt verhuren? Of voor je eigen gebruik? In spanje is internet eigenlijk heel goed voorzien, overal. Dat betekent, dat als je een abonnement hebt in België genre pack all-in van proximus met internet overal, je via hotsposts vrijwel overal internet hebt! Wij waren vorig jaar juli in Badalona, niet zo ver van Barcelona, en met die hotspots en de optie internet overal hadden wij eigenlijk altijd internet, goed, snel en gratis. Misschien een idee ?

              Comment

              Working...
              X