Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

windows 10 clean install

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: windows 10 clean install

    Ik zeg toch nergens dat het geen goede tool is nete?
    Enkel toegevoegd dat het niet is omdat jij nog geen probleem ondervond, dat dit voor iedereen zo is.
    Is daar iets verkeerd aan?

    Vroeger ook uitgeprobeerd net als andere tools en afhankelijk van het proleem werkten ze al dan niet goed.

    Al enige tijd geleden, maar o.a. ING Homebank werkte bijna nooit meer na gebruik van de tool.
    Reden was dat bepaalde registersettings nog gebaseerd waren op BBL en het programma op ING.
    Dus ja, de tool kon een programma om zeep helpen net als CCleaner dit ook deed.

    Leer eens aanvaarden dat een mening delen geen tegenspraak is op een persoon maar een eigen mening is.

    Als ik een reactie post, dan maakt het mij niet uit welke naam er voor staat ... is dat nete, Djivan, Franciskine of wat dan ook ... ik reageer op een topic, niet op een persoon.
    Als jij mijn naam ziet, dan denk je meteen dat ik uw mening wil afbreken.

    Dit is een forum waar iedereen een ervaring of mening kan delen ... moet iedereen altijd hetzelfde zeggen?

    Soms zou het beter zijn dat reacties zichtbaar zijn zonder naam, dan is heel dat gedoe met doemdenkerij dat het op de man gespeeld wordt direct gedaan. 😆
    Last edited by VerSeg; 2 augustus 2016, 01:47.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #32
      Re: windows 10 clean install

      Wat die USB betreft Luc, heb ik onlangs gehad na de installatie van een BU en image tool.
      Deze installeerde blijkbaar iets van drivers en daarna werkten de helft van mijn USB poorten niet meer.
      Ook Asus moederbord.
      Tool verwijderen was onvoldoende, drivers en poorten verwijderd in apparaatbeheer en opnieuw laten detecteren.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #33
        Re: windows 10 clean install

        Mijn schoonbroer is 73, zij is er 71 en buiten een Word- en Excel bestanden aanmaken zullen ze niet doen.
        Schoonbroer zie de mails na en doet online banking, schoonzus speelt van 3 soorten spelletjes, maar hun kleinzoon zet er onnozele online spelletjes op.
        Heb al dikwijls gezegd dat ze dat beter niet toelaten, maar ja ..............
        Bibi zal alles wel herstellen geen nood dus.
        Ja, zolang het softwarematig is is dit geen probleem tot er een keer een component te warm zal krijgen........
        Pc ok, laptop is andere koek. Ergens een schema zien te vinden en dan de stukken bestellen (als ze nog gemaakt worden).
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #34
          Re: windows 10 clean install

          Ik denk dat ge dan, volgens godsvrucht en vermogen zoals de pastoor destijds zei, beter kunt uitkijken naar die Medion laptop in de ALDI nu zaterdag .. JMHO

          Comment

          Working...
          X