Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UK headlight converters en stickers

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: UK headlight converters en stickers

Ik heb nog een leuk idee voor de Brexit.
    Even redeneren...
    Hier moet je voor een bromfiets een rijbewijs hebben, zelfde voor auto met automaat, maar dan mag je niet met versnellingen rijden of omgekeerd. Terwijl de verschillen zeer klein zijn.
    Als we die redenering nu eens doortrekken...
    De engelsen leren rijden aan de verkeerde kant van de weg. Dus hun rijbewijs is niet meer geldig daar waar we rechts rijden toch?

Nu ons rijbewijs is dan ook weer niet geldig daar. Ik heb daar geen last van want ik ga er nooit meer naar toe maar anderen gaan dat wel niet leuk vinden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
      Ik heb nog een leuk idee voor de Brexit.
      Even redeneren...
      Hier moet je voor een bromfiets een rijbewijs hebben, zelfde voor auto met automaat, maar dan mag je niet met versnellingen rijden of omgekeerd. Terwijl de verschillen zeer klein zijn.
      Als we die redenering nu eens doortrekken...
      De engelsen leren rijden aan de verkeerde kant van de weg. Dus hun rijbewijs is niet meer geldig daar waar we rechts rijden toch?

Nu ons rijbewijs is dan ook weer niet geldig daar. Ik heb daar geen last van want ik ga er nooit meer naar toe maar anderen gaan dat wel niet leuk vinden.
      Wie beweert dat de Engelsen aan de verkeerde kant rijden ?
      En volgend in je gedachtengang zal je ook veel andere bezoekers uit andere landen moeten weigeren om een voertuig te besturen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Links_rijden
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Ik heb daar geen last van want ik ga er nooit meer naar toe maar anderen gaan dat wel niet leuk vinden.
        Heel sympathiek van je. Dikke duim !

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
        Wie beweert dat de Engelsen aan de verkeerde kant rijden ?
        En volgend in je gedachtengang zal je ook veel andere bezoekers uit andere landen moeten weigeren om een voertuig te besturen: https://nl.wikipedia.org/wiki/Links_rijden
        Quote uit die wiki-pagina
        « In Frankrijk reed men uiteindelijk rechts dankzij Napoleon. Deze praktijk heeft Napoleon in veel andere Europese landen ingevoerd.» maar ik zeg dat dat ONDANKS Napoléon is.

Kijk, wij gaan nu al zo lang en zo vaak naar de UK dat links rijden ‘second nature’ is geworden en heb de allereerste keer dat ik ginder achter het stuur kroop exact 30 seconden nodig gehad om 'de knop' om te draaien in m'n hoofd, en dat was met een huurauto met het stuur rechts dus. Daarna altijd met de eigen wagen geweest en zelfs met het stuur links durf ik zeggen dat links rijden ‘natuurlijker’ aanvoelt. Kan het niet uitleggen, is gewoon een gevoel. Ben al verschillende keren door ’t centrum van London gereden met de auto en ik voel me veel meer op m’n gemak dan wanneer ik door Antwerpen of Brussel rijd.

It’s always the French, isn’t it ?
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          Heel sympathiek van je. Dikke duim !

Quote uit die wiki-pagina
          « In Frankrijk reed men uiteindelijk rechts dankzij Napoleon. Deze praktijk heeft Napoleon in veel andere Europese landen ingevoerd.» maar ik zeg dat dat ONDANKS Napoléon is.

It’s always the French, isn’t it ?
          Juist, dat klein ventje met zijn carnavalshoed die zijn hand altijd wegstak.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
          X