Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop probleem....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Laptop probleem....

    Kans is dus een programma met een memory leak wat je bedoelt, daarom niet specifiek een beestje.
    Een beestje is een ander woord voor virus, al kan men dit zonder analyse niet echt bepalen.



    Gain technical skills through documentation and training, earn certifications and connect with the community


    Men moet niet altijd uitgaan van iets ernstig, soms een futiliteit dat vervelende gevolgen heeft.
    Last edited by VerSeg; 20 juni 2016, 15:30. Reden: Typfout & aanvulling
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Laptop probleem....

      Nog even opfrissen: Lenovo laptops worden geleverd met een onwaarschijnlijke hoop bloatware.
      In die mate nog nooit gezien bij andere merken.
      Ik vermoed dat TS niet verder moet zoeken, maar 100% zekerheid heb je natuurlijk niet dat het enkel dat is.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Laptop probleem....

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Nog even opfrissen: Lenovo laptops worden geleverd met een onwaarschijnlijke hoop bloatware.
        In die mate nog nooit gezien bij andere merken.
        Ik vermoed dat TS niet verder moet zoeken, maar 100% zekerheid heb je natuurlijk niet dat het enkel dat is.
        Klopt, Sony en HP kent er ook iets van.
        Vaak veel overbodige zaken die uw systeem redelijk belasten.
        Die tools bevatten dikwijls veel bugs en wreten veel resources voor niets.
        Slecht ontwerp want ze kunnen die ook deftig maken als ze willen.
        Maar ze zetten het er zogezegd gratis op ... dan mag het niet te veel kosten.

        Zoiets zwier ik er ook altijd direct af.
        Maar zoals reeds aangekaart, kan je vaak met taakbeheer al zien waar het gebruik van resources naartoe gaat.
        Het kan nog steeds iets anders zijn ... daarom best eerst analyseren.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #19
          Re: Laptop probleem....

          Ik ben er nog mee bezig hoor, mensen, maar ik verzuip momenteel in mijn werk. Voorlopig heb ik die melding niet meer gekregen, maar ik probeer het zeker verder te onderzoeken.
          Alvast bedankt voor de vele reacties. Ik blijf het volgen, en zal mijn onderzoek ook hier posten.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment

          Working...
          X