Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met zonnewerende ramen in huis ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand ervaring met zonnewerende ramen in huis ?

Verwijzend naar #14 hierbij de foto waarbij één deel van het DOD raam open staat.
    Hier zie je duidelijk het enorme verschil.
    Wanneer ik een foto zou tonen van het raam volledig gesloten, dan zie je natuurlijk niet dat het donkerder is, ook zo als je volledige veranda ermee uitgerust is zie je natuurlijk ook geen verschil.
    Ik heb niks aan de foto gewijzigd, komt zo uit .... mijn smartphone . Ik hoop dat deze foto duidelijk is .

Last edited by Guest17; 11 juli 2016, 12:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      Wij gebruiken constant zonwerende beglazing, maar dan voor kantoorgebouwen met grote glaspartijen, daar kan je er niet vanuit. Daar stoort het mij niet.
      Het geeft inderdaad een enorm spiegelend effect aan de buitenzijde. Vooral bij een klassiekere woning zou dat me wel kunnen storen.
      Kan inderdaad bijna niet anders, of ze zouden daar zitten bakken bij de minste zon.
      Maar daar mag het gerust wat donkerder, de lichten staan toch de ganse dag aan in kantoorgebouwen.

Comment

Er is nu al enkele jaren glas op de mark speciaal voor verandabeglazing dat in de zomer de warmte buiten houd en het tegenovergestelde voor in de winder warmte binnen houd. Toen ik nog bij AGC werkte van het Sun Energy N. Ook in verschillende tinten leverbaar.
        De hogeschool campus langs de expresweg in Brugge zijn de gevels en ramen met dit glas opgetrokken.
        Maar voor een heel overzicht wat mogelijk is http://www.yourglass.com/agc-glass-e...7nQaAufS8P8HAQ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Verwijzend naar #14 hierbij de foto waarbij één deel van het DOD raam open staat.
          Wanneer ik een foto zou tonen van het raam volledig gesloten, dan zie je natuurlijk niet dat het donkerder is, ook zo als je volledige veranda ermee uitgerust is zie je natuurlijk ook geen verschil.
          Ik heb niks aan de foto gewijzigd, komt zo uit .... mijn smartphone . Ik hoop dat deze foto duidelijk is .
          Duidelijk te zien dat dit een Stopsol Supersilver Brons is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
            Duidelijk te zien dat dit een Stopsol Supersilver Brons is.
            Nul komma nul brons, dat kan ik je verzekeren .
            De LT en zonnefactor heb ik nog teruggevonden in mijn oude werkagenda van 2002 (het glas zit er inderdaad al 14 jaar in ).
            Last edited by Guest17; 11 juli 2016, 13:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Dat is wel een extreem verschil met de ervaring die wij hebben zoals in #8.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X