Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's VAN Dropbox NAAR iPad: hoe ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto's VAN Dropbox NAAR iPad: hoe ?

Het is beide, opslag ergens op het net + al je apps laten updaten/syncen om nieuwe foto's ook te zien.

je Dropbox app op je iPad zal altijd op zoek gaan naar je Dropbox online en dan foto's syncen, idd.

Maar dat wil gewoon zeggen dat je Dropbox zowel via je computer als via je iPad bereikbaar is.

JIJ ziet dan wat daar staat.

't Is pas als je gaat DELEN, dat anderen dat ook kunnen (omdat je ze toegang geeft tot die gedeelde foto's)

Dat is zowat zoals wat je Cloud van Apple doet, min of meer. Ik herinner mij zelf niet eens of ik al ooit iets op de Cloud van Apple gezet heb , even checken ...
    Last edited by Empe; 11 juni 2016, 17:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

Ik vind dat een beetje griezelig dat dat allemaal in the cloud staat....
      Maar blijkbaar is dat niet met één beweging te wissen ?
      Jij hebt dat toch in de Cloud gezet ?

Als je iets wil DELEN met anderen, dan maak je daar een ' gedeeld album ' voor en je kan dat hele album of afzonderlijke foto's in die album dan terug wissen, ze staan dan nog in je cloud maar zijn niet meer te zien door anderen en ze zullen ook verwijderd zijn op je andere apparaten en die van je abonnees (diegenen met wie je ooit die foto's DEELDE).. Maar ja, als die kopies hebben gemaakt ..
      Last edited by Empe; 11 juni 2016, 17:57.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Maar wat ik niet snap: alles wat in je DROPBOX staat, staan dan SOWIESO op je toestel ???
        Want in de iPad app, kan ik alles offline via "bestanden" bekijken ?

[/COLOR]

Ze staan wel ergens op je toestel, idd., direct te vinden met je app Dropbox op je iPad, maar niet direct via de app Foto's van je iPad.
        Last edited by Empe; 11 juni 2016, 18:26. Reden: correctie info

Comment

Working...
        X