Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overdose mediageile Koen Wouters

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Overdose mediageile Koen Wouters

    Een tip : hier staat de radio constant op radio 1: geen last van Clouseau, maar eerlijk gezegd het zou me niet storen.

    Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk

    Comment


    • #17
      Re: Overdose mediageile Koen Wouters

      Kleinzielig ben ik nu ook niet, maar dit is toch een redelijk maatschappelijke discussie waarbij een persoon door de titel alleen al geviseerd wordt.
      Men kan tegen voetbal zijn, tegen sport, tegen muziek, maar toch niet tegen één persoon?
      Er zijn anders zenders genoeg om naar te kijken zoals Discovery, National Geographic, ...
      Als je van iets een overdosis hebt, dan heb je er toch zelf naar gekeken (eigen beslissing)?
      En als Koen veel in de media komt, dat is vooral omdat hij veel gevraagd is en omdat het een job is zoals een ander.
      Heb je geen afstandsbediening bij je TV gekregen?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Overdose mediageile Koen Wouters

        Niemand verplicht je om naar The Voice te kijken natuurlijk...

        Mijn persoonlijke mening is trouwens dat muziek geen competitie mag zijn, dat kan niet de bedoeling zijn.

        Comment


        • #19
          Re: Overdose mediageile Koen Wouters

          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Dat er nog altijd mensen zijn die een TV hebben... Sterk van jullie om die zever te blijven slikken ( meer dan 3 jaar tv loos en het is de beste beslissing ooit )
          ons verwonders het ook
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #20
            Re: Overdose mediageile Koen Wouters

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Ik zou zeggen, hij smeedt het ijzer terwijl het heet is, en wie dat niet doet is een dommerik, want bij de meesten blijft het niet lang duren.
            Zo denk ik er ook over.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #21
              Re: Overdose mediageile Koen Wouters

              Vrouw & dochter kijken naar The Voice en veel naar vtm + ik kijk naar het voetbal, vandaar de overdose

              Comment


              • #22
                Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                Vrouw & dochter kijken naar The Voice en veel naar vtm + ik kijk naar het voetbal, vandaar de overdose
                Als je naar The Voice kijkt, dan heb je ongeveer evenveel Bent, Natalia, Bart als An in beeld en dit jaar heeft zelfs Bart de meeste aandacht gekregen.

                Voor de velen die geen interesse hebben is er nu ook een overdosis aan voetbal.

                Maar zoals met alle uitzendingen, je bent niet verplicht te kijken.
                Kans genoeg om Koen wat minder te zien. 😆
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Als je naar The Voice kijkt, dan heb je ongeveer evenveel Bent, Natalia, Bart als An in beeld en dit jaar heeft zelfs Bart de meeste aandacht gekregen.

                  Voor de velen die geen interesse hebben is er nu ook een overdosis aan voetbal.

                  Maar zoals met alle uitzendingen, je bent niet verplicht te kijken.
                  Kans genoeg om Koen wat minder te zien. ��
                  Juist. De TV staat bij ons zelden aan ...
                  Maar, dat is dan wel in tegenstelling met voetbal waar je willens nillens continue met je neus wordt ingewreven en waar je als non-football-minded persoon meer en meer als een abnormaal persoon begint te voelen.
                  Romeinen hadden dat ook met hun gladiatoren en hun spelen en hun brood.
                  Spijtig dat er nog geen toiletpapier is met die voetbalgekte. Ik had er mijn gat letterlijk en figuurlijk kunnen aan vegen ...
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #24
                    Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                    Ik ben nu ook geen fan van Koen Wauters, maar ik moet wel zeggen dat hij tenminste zijn eigen nummers vertolkt.
                    Dat in tegenstelling tot vele andere, ook buitenlandse artiesten.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      Juist. De TV staat bij ons zelden aan ...
                      Maar, dat is dan wel in tegenstelling met voetbal waar je willens nillens continue met je neus wordt ingewreven en waar je als non-football-minded persoon meer en meer als een abnormaal persoon begint te voelen.
                      Romeinen hadden dat ook met hun gladiatoren en hun spelen en hun brood.
                      Spijtig dat er nog geen toiletpapier is met die voetbalgekte. Ik had er mijn gat letterlijk en figuurlijk kunnen aan vegen ...
                      Dat ik daar nog niet ben opgekomen.
                      Ik ga rap eens een rol WC papier nemen en op alle blaadjes de namen van een drietal BDers/trollen pennen zie .
                      Misschien lucht dat wel op en wordt ik er niet meer zo moe van.
                      Bedankt voor de tip .

                      Comment


                      • #26
                        Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                        Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                        Ik ben nu ook geen fan van Koen Wauters, maar ik moet wel zeggen dat hij tenminste zijn eigen nummers vertolkt.
                        Dat in tegenstelling tot vele andere, ook buitenlandse artiesten.
                        Dat dacht ik van niet,
                        Het is vooral zijn broer.
                        Of : http://www.een.be/programmas/de-rode...gid-mank-thuis

                        Persoonlijk is hij wel stemvast, maar heeft een vreselijke timbre.
                        En dat klinkt idd gelijk een " gecastreerde kater"

                        Comment


                        • #27
                          Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                          Ik vind het des te erger als ik weet dat straks in de Olympische Spelen, onze 'andere' sporters het allerbeste van zichzelf zullen geven om mogelijks edelmetaal te halen.
                          Een finaleplaats op zich is al een superprestatie.
                          Mensen die maar 1 keer om de 4 jaar even in beeld te zien zijn en die jarenlang (meestal voor een habbekrats) zich te pletter hebben getraind.
                          Voor heb geen speciale verwennerij, of zotte bedragen, maar enkel hopen op een glansprestatie die hun carrière een duw kan geven.
                          Alle respect voor hen. Daarvoor zet ik mijn TV wel aan.
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Overdose mediageile Koen Wouters

                            Ben het 200% met u eens, maar dan zijn er van die dommeriken die toch nog doping nemen en tegen de lamp lopen.
                            Maar ik denk eigenlijk eerder dat die olympiërs zonder dat ze het weten doping slikken.
                            Sommige managers zijn tot alles in staat en dan zijn de atleten de bandieten.
                            Het zou misschien te veel kosten en te lang duren, maar een verder onderzoek na doping zou veel meer aan het licht kunnen brengen en de ware bandieten bij de lurven kunnen vatten.
                            Zolang ze de bronnen niet droog kunnen leggen zal er altijd wel ergens doping worden genomen.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment

                            Working...
                            X