Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Goed spelen is de bal het werk laten doen, is de snelheid van uitvoering, is de goede passes geven, is lopen in uw toegekende zone, is de man volgen die de trainer u aanduidde.
    Een vloeiend rondgaan van de bal van man naar man en op het middenveld de baas zijn.
    Een verdediging die de opdrachten secuur uitvoert is van primordiaal belang.
    Dit zijn de belangrijkste voorwaarden om tot een goed spel te komen.
    Elkaar goed aanvoelen, elkaar goed begrijpen is zeer belangrijk.
    Wat daarbij helpt zijn een stel vrienden en een uitstekende kleerkamer en op het veld voor elkaar vechten.
    En dan zijn er nog honderden kleine dingen die alles kan doen mislukken.
    Een speler met een verdoken blessure, uit form is, geen vat op het spel krijgt, verkeerde schoenen heeft gekozen, moe is enz, enz.
    Kortom goed spelen is op alle vlakken beter zijn dan de tegenstander.
    Maar dat kost energie en zelfs veel energie en je moet dat 90 minuten kunnen volhouden.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #47
      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Goed spelen is de bal het werk laten doen,.......
      En volgens de openingspost zijn er een "significant" aantal mensen die dat "geen bal" kan schelen

      Op VRT moet blijkbaar elke sch33t van een voetballer een eigen reportage hebben maar op een zaterdag nog maar een startopstelling van een GP F1 vermelden is te veel gevraagd (tenzij er een "spectaculaire crash" gebeurde).
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #48
        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Van mij mogen de Rode Duivels al hun matchen slecht spelen zoals zondag... als ze maar blijven winnen .
        En de rest is jaloersheid op de dikke wedden die ze opstrijken.
        Zouden al zij die over die dikke wedden jammeren, mochten zij de kans hebben zo'n wedde te krijgen,' nee dank U liever niet', zeggen ????
        "Winst baart nijd" is zo'n mooi gezegde .
        Last edited by Guest17; 7 juni 2016, 08:28.

        Comment


        • #49
          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          En volgens de openingspost zijn er een "significant" aantal mensen die dat "geen bal" kan schelen

          Op VRT moet blijkbaar elke sch33t van een voetballer een eigen reportage hebben maar op een zaterdag nog maar een startopstelling van een GP F1 vermelden is te veel gevraagd (tenzij er een "spectaculaire crash" gebeurde).
          Wacht maar tot we door de VRT overspoeld worden met een oorverdovende stilte over de 24 uren van Le Mans
          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

          Comment


          • #50
            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
            Wacht maar tot we door de VRT overspoeld worden met een oorverdovende stilte over de 24 uren van Le Mans
            Kijk ik ook graag naar, maar daar heb je de Franse zenders voor, geen probleem dus.
            En misschien dit jaar ook op Play Sports van Telenet, waar ik nu reeds naar alle WRC wedstrijden kijk.
            Je moet er wel ietske voor betalen, maar als je liefhebber bent ga je daar niet over zeuren.

            PS Gisteren op 'Acht' nog gekeken naar de documentaire over het maken van de film Le Mans met Steve Mc Queen.... prachtig.
            Voor de liefhebbers, die documentaire wordt nog een paar keer uitgezonden op 'Acht'.
            Last edited by Guest17; 7 juni 2016, 08:36.

            Comment


            • #51
              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              En de rest is jaloersheid op de dikke wedden die ze opstrijken.
              Dat zal't zijn, daarom dat ik naar die armoezaaiers van een F1 piloten kijk
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #52
                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                En volgens de openingspost zijn er een "significant" aantal mensen die dat "geen bal" kan schelen

                Op VRT moet blijkbaar elke sch33t van een voetballer een eigen reportage hebben maar op een zaterdag nog maar een startopstelling van een GP F1 vermelden is te veel gevraagd (tenzij er een "spectaculaire crash" gebeurde).
                ...Indien Stoffel Vandoorne een stoeltje kan bemachtigen volgend jaar zullen ze er wel ineens aandacht aan schenken...

                Comment


                • #53
                  Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
                  ...Indien Stoffel Vandoorne een stoeltje kan bemachtigen volgend jaar zullen ze er wel ineens aandacht aan schenken...
                  Dan zal het ineens onze "nationale trots" zijn terwijl ze nu niet eens een melding maken van zijn overwinningen in GP2. Stoffel is waarschijnlijk bekender aan de andere kant van de taalgrens dan in Vlaanderen, vooral door zijn co-commentaar in de RTBf cabine natuurlijk.
                  Autosport en BRT/VRT heeft nooit gewerkt, alleen als er crashes zijn of doden vallen.
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #54
                    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    't Is niet het ruziemaken waard, maar iedereen zal het erover eens zijn:
                    Voetbal wordt overbedeeld qua aandacht, punt uit.
                    Het gaat hem gewoon om het geld, da's alles!
                    Veel geld, te veel geld!
                    En dan krijgt men situaties zoals nu: twee en twintig verwaande mediafiguren op een groen veld, die niet weten wat doen om op te vallen, die geld verdienen compleet onevenredig met wat ze ervoor doen, die vereerd worden als halfgoden, die betutteld worden als verse kuikentjes...en zo kan ik nog een tijdje doorgaan.
                    En dan zijn de voorstanders daar weer: " Jaaa...weet je wel wat ze daarvoor allemaal moeten opofferen...."
                    Een gewone werkmens moet ook veel opofferen denk ik dan...

                    En 't is niet alléén in 't voetbal hoor, lees maar

                    En wij, domme simpele mensen, een zuinige duit in het zakje doen voor allerlei liefdadigheidsinstellingen, zogenaamd om ons geweten te sussen...
                    Jaja, ik hoor al de repliek: "hij doet ook veel voor het goede doel...". Dat zou er nog maar aan ontbreken!
                    Last edited by dréten; 7 juni 2016, 11:24.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Nochtans worden die sporters ook maar geboren zoals Dreten destijds, naakt, onwetend en in hun pampers schijtend.

                      Lig toch niet wakker van wat anderen verdienen. Als je maar genoeg hebt om normaal van te leven en gezond bent, verheug je daarover in plaats van de azijnpisser te willen zijn als het over sport of inkomens uit sport komt.

                      Dreten had ook kunnen gaan voetballen op zijn vijfde met die hoop andere kinderen die daar om een of andere reden terecht zijn gekomen. Ik zat ook ooit met Jan Lampo (zoon van .. ) in de klas maar ging later een andere richting uit, ik lig niet te zeuren over zijn inkomen nu en het aantal boeken dat hij al geschreven heeft ... ik ben blij als ik een van mijn gasten eventjes, soms zelfs maar héél eventjes zie loskomen, openbloeien, genieten, lachen bijvoorbeeld als ze ondanks hun handicaps toch aan sport kunnen doen en toernooien spelen, samenzijn en daarna friet met curryworst eten in de grote tent terwijl Margriet Hermans haar ding staat te doen nadat Pol de Tremmerie zowat alle tussentijdse huldes en medailleuitreikingen had gedaan. Zou Margriet daar nu veel aan verdienen of die Pol de Tremmerie van de Kampioenen ? Dat hoeft toch niet eens een vraag te zijn.

                      Tja, een Dos Cervezas gaan zingen en daar 3000 euro voor opstrijken ... tja, zelfs dan is het : niets komt voor niets. Er zijn mensen (gekken ?) die Coca Cola drinken er zijn mensen (gekken ?) die kraantjeswater drinken ... so what ? In een maatschappij waarin het normaal is dat ALLES een verkoopprodukt moet worden moet je van niets verschieten.

                      Je kan niemand kwalijk nemen dat die het ijzer smeedt terwijl het heet is en de kansen griipt die worden aangeboden.

                      Wat we wel kunnen doen is zo'n inkomens behoorlijk belasten en dat doen we ook. Maar ja, er is nog altijd Monaco of een van die andere paradijzen waar je terecht kan, heel duur om te wonen/verblijven ... maar weet je wat ... we hoeven geen belgische belasting te betalen HOERA.

                      Wat moet een gewone (is er een ongewone ?) werkmens opofferen ??? Een vast contract, sociale bijstand, gekende vaste uren, vast verlof, extra's soms, overuren in het zwart vaak ook nog, ziek thuis blijven terwijl men maar hoofdpijn of een opgeblazen gevoel heeft of een kater van het weekend ervoor, wettelijk pensioen geregeld, geen zware investeringen te doen : je gaat werken en wordt betaald. Niet : eerst veel centen uitgeven en dan hopen dat je genoeg winst gaat maken.

                      let op : ik heb geen compassie met zelfstandigen ... en geldhonger vind ik wansmakelijk maar daarom niet abnormaal, integendeel.

                      En extra time ? Dat is nog altijd zowat het meest bekeken programma van die zender ... waarom zouden ze hun goudhaantje de nek omwringen ?
                      Last edited by Empe; 7 juni 2016, 12:13.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?


                        Trop est trop ...
                        Het 19-uur journaal op de VRT.
                        40 minuten waarvan 30 minuten gezever over een speler die niet weerhouden wordt ... met als afsluiter een hot-news dat de betrokken speler is geland te Zaventem (er landen dagelijks honderden mensen in Zaventem) ...
                        23 spelers met een basispot van 10 miljoen, en kan 27 miljoen worden als ze de eindstreep halen ...
                        Vanavond van 20uur en een sjiek tot 23.30 ....
                        En ondertussen zal men achter de schermen wel 't één en 't ander klaarstomen waarbij de ogen de andere richting uit kijken ...
                        Pffff nog 14 dagen ... en dan is er den vélo ...
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #57
                          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Kijk ik ook graag naar, maar daar heb je de Franse zenders voor, geen probleem dus.
                          En misschien dit jaar ook op Play Sports van Telenet, waar ik nu reeds naar alle WRC wedstrijden kijk.
                          Je moet er wel ietske voor betalen, maar als je liefhebber bent ga je daar niet over zeuren.

                          PS Gisteren op 'Acht' nog gekeken naar de documentaire over het maken van de film Le Mans met Steve Mc Queen.... prachtig.
                          Voor de liefhebbers, die documentaire wordt nog een paar keer uitgezonden op 'Acht'.
                          Super dat je ook zo van autosport houdt. Mijn hobby is het verzamelen van alles over de autosport, zoals postkaarten, pers(foto's), stickers, programmaboekjes, pennen, schaalmodellen, affiches enz...
                          Ik las ook dat je graag atletiek ziet. Dan kunnen we over enkele weken naar een véél interessanter EK kijken. De meeste wielerwedstrijden volg ik ook op tv en uiteraard het WK Rally ook.

                          Hartelijk bedankt voor de tip, want ik ben ook een enorme liefhebber van de 24 Uren van Le Mans.

                          Comment


                          • #58
                            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

                            Trop est trop ...
                            Het 19-uur journaal op de VRT.
                            40 minuten waarvan 30 minuten gezever over een speler die niet weerhouden wordt ... met als afsluiter een hot-news dat de betrokken speler is geland te Zaventem (er landen dagelijks honderden mensen in Zaventem) ...
                            ...
                            En, ik dacht eergisteren, in het VRT journaal : "Vincent Kompany is op bezoek bij de Rode Duivels in Bordeaux. De kapitein schuift mee aan tafel voor het middagmaal en neemt uitgebreid de tijd om iedereen te groeten"
                            (nog zonder commentaar vd journalist hier te zien.)
                            Wat ik miste in de reportage is of Kompany ook naar het toilet geweest is en of het de grote of de kleine boodschap was.

                            Comment


                            • #59
                              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Enig voordeel, het was gisteravond zeer rustig op de baan toen ik terug kwam van de ledenvergadering van onze radioclub. Ik denk (nee, ik weet) dat het nog rustiger zal zijn als de Belgen spelen.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment


                              • #60
                                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht

                                Trop est trop ...
                                Het 19-uur journaal op de VRT.
                                40 minuten waarvan 30 minuten gezever over een speler die niet weerhouden wordt ... met als afsluiter een hot-news dat de betrokken speler is geland te Zaventem (er landen dagelijks honderden mensen in Zaventem) ...
                                23 spelers met een basispot van 10 miljoen, en kan 27 miljoen worden als ze de eindstreep halen ...
                                Vanavond van 20uur en een sjiek tot 23.30 ....
                                En ondertussen zal men achter de schermen wel 't één en 't ander klaarstomen waarbij de ogen de andere richting uit kijken ...
                                Pffff nog 14 dagen ... en dan is er den vélo ...
                                Het journaal duurde geen 40 minuten en het ging geen 30 minuten over het voetbal, maar soit, overdrijven moet kunnen.
                                Maar als je daar last van hebt, er is normaal aan elke TV een aan/uit knop, en mocht je die niet vinden, dan staat die meestal ook op de afstandsbediening.
                                En als het voetbalnieuws in het journaal je dusdanig stoort, kijk dan naar het nieuws dat je wel wil zien en/of interessant genoeg vindt op 'de redactie.be'.
                                Je kan daar item per item wel of niet bekijken.
                                Allemaal héééél makkelijk toch .

                                PS Er wordt hier jaar in jaar uit reeds voldoende gekankerd op alles en nog wat van ons landje, waarom mogen we dan eens niet een klein beetje fier zijn wanneer we mogen deelnemen aan het EK !?
                                En ik heb nog altijd liever wat voetbalnieuws op TV dan die eindeloze uren in het nieuws waar het gaat over staking hier, staking daar ... Dat zien we reeds jaaaaren aan één stuk.
                                Last edited by Guest17; 11 juni 2016, 08:27.

                                Comment

                                Working...
                                X