Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Het interesseert mij eigenlijk ook geen bal maar ik gun het de anderen wel hoor...

    Comment


    • #17
      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door rumble101 Bekijk bericht
      ...............................
      Naar welke andere onzin kijken jullie dan wel op TV? Familie, Thuis, Komen eten, en wat is er nog allemaal?......................
      'k Kijk bijna (= 99,9%) nooit naar TV. Gelijk welke onzin of andere desinformatie kan me gestolen worden.
      Je ziet dan veel klaarder wat er in de wereld gebeurd. Veelal is dat ook onzinnig.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #18
        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        De rest kan me ook "Es könnte mir Wurst sein" , ben een (meestal) Discovery en NGC kijker, maar ook daar die reclame ...
        DE kampioenen van herhalingen!
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #19
          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
          Ik vind het een godsgeschenk en hoop dat ze er direct uit liggen.
          De straten zijn nu opnieuw bewandelbaar en ik kan probleemloos en zonder echt angst met fiets doorheen het landschap fietsen ... Geen lawaai, geen wagens die te pas en te onpas je de straat af rijden ... Zalig. 't Is zelfs rustiger dan op een zondag. Ofwel groeit het gras minder snel in deze periode ? Ofwel fluiten de vogels harder ?
          Weg de gekke drukte buitenshuis, ofwel is ze sterk geconcentreerd en dan mijden we die arena's
          Nu nog de zon en 's avonds buiten kunnen genieten van de stilte van het bos, de vogelkes ... Wat willen we nog meer.
          Toch iemand dat er het positieve in ziet!
          *respect*

          Ik ben jammergenoeg ook te snel gefrustreerd door al die marketing en 'in your face' advertenties en mensen enz...
          Elke keer ik zo een auto voor me zie met zo een duivelstaartje aan zn achterste ruitenwisser en dan nog van die hoorntjes vanvoor heb ik plotse 'botsautootjes' neigingen ^_^
          "Time isn't money... Time is precious"

          Comment


          • #20
            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            altijd voetbal. ik hoop dat de "duivels" zo vlug mogelijk verliezen dan gaat dat gezever misschien dat verminderen

            Comment


            • #21
              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
              DE kampioenen van herhalingen!
              Ik heb de keuze tussen een 7-tal en dan vind ik altijd wel wat, maar ik lijk ook naar andere zenders hoor.
              Maar zoals eerder hierboven al is gezegd, ben ik niet verplicht naar voetbal/sport te kijken, maar die commercials ertussen hé ...
              En onze staatszender doet daar toch gretig aan mee
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #22
                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Ik hou van tennis, ik hou van voetbal, ik hou van F1, ik hou van atletiek, ik hou van wielrennen, ik hou van alle sporten kortom een zaaaaaalige zomer voor mij.
                Ik heb al genoten van alle voorjaarswielerwedstrijden in binnen en buitenland, de Giro, van Baloise Belgian Tour, straks de Ronde van Zwitserland, de Tour, de Vuelta, het BK en het WK wielrennen.

                Enkel jammer dat je 's winters niet zoveel skieën meer ziet op TV, vroeger kon je alles volgen op Eurosport, nu moet je al gaan zoeken waar je de superspannende en mooie afdalingen als de Hahnenkammafdaling in Kitzbühel, de Lauberhorn in Wengen, de Kandahar in Garmisch-Partenkirchen kan live volgen.

                Daarom heb ik me ook geabonneerd op alles wat maar met sport te maken heeft bij Telenet, maar ook daar kan je (nog) niet alles volgen.
                Gelukkig zijn er nog enkele kanalen op het www waar je de livestream van bepaalde gekende sportwedstrijden kan volgen.

                Kortom ik zie liever sport op TV dan de Koningin Elisabeth wedstrijd voor viool bvb .

                PS En zij maar zeker dat er straks tijden het EK voetbal op de dag dat de Rode Duivels spelen een grote Red Devils vlag ons vakantiehuisje zal "sieren" in Frankrijk .
                Last edited by Guest17; 3 juni 2016, 14:52.

                Comment


                • #23
                  Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  Ik heb de keuze tussen een 7-tal en dan vind ik altijd wel wat, maar ik lijk ook naar andere zenders hoor.
                  Maar zoals eerder hierboven al is gezegd, ben ik niet verplicht naar voetbal/sport te kijken, maar die commercials ertussen hé ...
                  En onze staatszender doet daar toch gretig aan mee
                  Die commercials heb je toch ook op disc., NGC, etc.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #24
                    Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Die commercials heb je toch ook op disc., NGC, etc.
                    Die zenders, waar ik heel veel naar kijk, bekijk ik met terugkijk TV van Telenet.
                    Je laat ze een starten en pikt in van bij het begin en bij elke commercial spoel je door .
                    Bij een paar zender kan je niet terugkijken oa. Arte (waar ik ook regelmatig naar zie) en bij bvb VTM en 2be kan je de commercials niet doorspoelen, maar gelukkig kijk ik zelden of nooit naar die laatste.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Die zenders, waar ik heel veel naar kijk, bekijk ik met terugkijk TV van Telenet.
                      Je laat ze een starten en pikt in van bij het begin en bij elke commercial spoel je door .
                      Bij een paar zender kan je niet terugkijken oa. Arte (waar ik ook regelmatig naar zie) en bij bvb VTM en 2be kan je de commercials niet doorspoelen, maar gelukkig kijk ik zelden of nooit naar die laatste.
                      Doe ik dus ook.
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #26
                        Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Ik zie graag een mooie docu op Canvas of op Evenaar, luister graag nu en dan naar een stukje klassieke muziek, maar ik kan evenzeer genieten van een spannende partij tennis, voetbal of atletiek.
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #27
                          Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                          Iedere radio, TV, tijdschrift en reclameboodschap maakt namelijk constant allusie op een op handen zijnd evenement binnenkort in Frankrijk.
                          Vreemd hé...
                          Het is alvast zo dat ik willens nillens betrokken word bij iets wat me geen barst interesseert...
                          Waarom toch?
                          Moet ik dan echt naar het oerwoud voor een paar weken, wil ik ontsnappen aan die onzin?
                          Oei, als je echt daaraan wil ontsnappen en je leven hier zo door beïnvloed wordt, staan je nog leuke tijden te wachten : De ronde van Frankrijk en de olympische spelen komen eraan en dan heb ik het nog niet over de Brexit en de Amerikaanse verkiezingen.
                          Het feit dat er zo veel ruchtbaarheid wordt aanbesteed en er zoveel bedrijven bereid zijn er hun wagentje aan te hangen (of hun graantje willen meepikken), wil zeggen dat dit eigenlijk wel een onderwerp is dat leeft bij veel mensen.
                          Maar daarvoor hoef jij je leven toch niet te veranderen als je dat niet wil.

                          Ik vind het eigenlijk wel tof als dit ertoe leidt dat mensen samen vieren, teleurgesteld zijn,... of het nu over voetbal gaat, de nationale feestdag, de regionale feestdag, een gouden medaille,... gewoon samen blij zijn (of teleurgesteld) niks mis mee.
                          (en vooral je zelf er niet aan ergeren).

                          Groetjes

                          Peter

                          Comment


                          • #28
                            Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Zenden ze soms het EK voetbal in Frankrijk uit?
                            Eerste dat ik ervan hoor en ik kijk alle dagen naar de TV, op het eigenste ogenblik naar tennis en dat is ook in Frankrijk.
                            En als je naar voetbal wilt kijken moet je zeker niet bij de VRT zijn, daar kennen ze enkel maar de koers.
                            Dan zitten daar twee kerels te zwanzen dat mijn oren er bijna vanaf vallen.
                            Er zei ooit een Nederlandse TV journalist dat als er twee renners aan de start komen de VRT dat rechtstreeks uitzend van start tot finish.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              ben ik gelukkig dat hier geen televisie in huis. Ik heb nooit last van al dat geleuter.
                              Onthoud wel dat "het volk" brood en spelen nodig heeft om niet in opstand te komen. Dat was duizende jaren geleden al zo
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Awel, geef het volk daarvoor een aparte voederbak!
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X