Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    *word



    Dju dju dju, en ik let er normaal zo goed op.
    Op het werk kwam men altijd bij mij om teksten op dt fouten te controleren... misschien zijn er me toen ook nu en dan ontsnapt.
    Dank voor de correctie.

    Comment


    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

      Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
      Ook niet als het gaat om de eenheidsworst?
      Alles door elkaar, maar hoeveel van het ene en hoeveel van het andere ... bij iedereen toch wat anders zeker?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Er zijn er ook die het zo opnemen, ook al is het zo niet bedoeld.
        Is in twee richtingen van toepassing (denk ik).
        Ja, ik herinner me vaag nog zo'n topic van ene VerSeg, dat ik met de beste bedoelingen -en geheel per abuus- omzeep wou helpen vanaf de eerste post.
        Helaas waren er andere verzuurde forummers die mijn trolgedrag meteen au serieux namen en dachten "dat ik weer op VerSeg zijn kap wou zitten", wat niet het geval was.
        Mijn lolleke viel meteen in het water... Ik werd er ook acuut moe van dat ik er niet eens meer op ingegaan ben.

        Comment


        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

          Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
          Ja, ik herinner me vaag nog zo'n topic van ene VerSeg, ....
          Bij alle rode duivels, ik vind het niet meer terug. Misschien was het dan toch van iemand anders.
          Hmm...

          Comment


          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

            Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk bericht
            het was weer zo: de eerste 10 minuten van het nieuws ging weer over die "rode zjanetten" die gelukkig verloren hebben
            Op VRT zijn ze om 13:15 aan het echte nieuws begonnen.
            Het rare is dat wie geïnteresseerd is het al gezien heeft en wie niet geïnteresseerd is moet wachten op het echte nieuws. Gewoon de sport op het einde zoals altijd zou het al draaglijker maken.
            Voor de F1 is het altijd vijgen na pasen. Verslag op maandagmiddag, dan hoeft het voor mij ook niet meer maar een voorbeschouwing op vrijdag en zaterdag, race op zondag en dan nabeschouwing en op maandag een gast in de studio voor achtergrond info zou ik wel zien zitten.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Op VRT zijn ze om 13:15 aan het echte nieuws begonnen.
              Het rare is dat wie geïnteresseerd is het al gezien heeft en wie niet geïnteresseerd is moet wachten op het echte nieuws. Gewoon de sport op het einde zoals altijd zou het al draaglijker maken.
              Voor de F1 is het altijd vijgen na pasen. Verslag op maandagmiddag, dan hoeft het voor mij ook niet meer maar een voorbeschouwing op vrijdag en zaterdag, race op zondag en dan nabeschouwing en op maandag een gast in de studio voor achtergrond info zou ik wel zien zitten.
              Dat is omdat er mogelijkheden genoeg zijn. Ik kijk bvb naar F1 op Play Sports van Telenet naar de kwalificatie en de race zelf.

              En ik kan dan nog kiezen uit vijf extra kanalen waarbij ik voortdurend kan wisselen :

              - het ‘On Board’ kanaal, waarbij je de race vanuit de cockpit kan volgen
              - via het ‘Pit Lane’ kanaal volg je dan weer de pitstops van op de eerste rij
              - het ‘Tracking’ kanaal geeft je een handig overzicht met de posities van alle deelnemers
              - en dan heb je een kanaal dat alle tijdsintervallen weergeeft
              - en een ‘Highlights’ kanaal waar je alle hoogtepunten terugvindt.

              Zeg nu zelf, voor wie een beetje F1 liefhebber is, zou je dan nog willen kijken naar een 'gewone' uitzending van een F1 race...ik alvast niet.

              Comment


              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Dat is omdat er mogelijkheden genoeg zijn. Ik kijk bvb naar F1 op Play Sports van Telenet naar de kwalificatie en de race zelf.
                Voor voetbal zijn er ook genoeg mogelijkheden.
                Off topic: Met TN wil ik zo weinig mogelijk te maken hebben.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Nee, dat is niet zo, bij mij toch niet.
                  Maar personen die bvb bepaalde instellingen of zaken bestempelen als niet relevant of niet terzake doende, en een paar dagen/weken/maanden later naar diezelfde instellingen of zaken verwijst om iets te bewijzen..... dat zijn pas trollen .
                  Dat is gewoon discussiëren om het discussiëren of om iemand op stang te jagen. En daar word ik zooooo moeoeoeoeoe van !

                  Die zouden beter eens een tijdje gebannen worden ipv iemand die eens een foto verwijdert .
                  Je kan het niet laten hé om mij altijd en overal te schofferen, openlijk of bedekt. Ik zou maar zwijgen over bannen.
                  Hou er wel rekening mee dat het mijn kouwe kleren niet raakt (en ze zijn inderdaad koud met de huidige halve herfsttoestanden).

                  Maar ja, sinds ik een tijd geleden op uw post: "ik heb een airco maar gebruik hem nooit" op een beleefde manier repliceerde "had je dan niet beter dat geld voor iets anders gebruikt ?", heb jij een soort "fatwah" over mij uitgeroepen. Het zij zo....
                  Last edited by nete; 14 juni 2016, 22:47.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                    Alles wat de klok slaagt over voetbal in de media terwijl onze Belgen schitteren op het ipc EK athletics in Grosetto Italië! Proficiat Peter Genyn met je 2x goud en wereld record op de 400m ook de andere Paralympiërs verleggen hun grenzen!

                    Comment


                    • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                      Alles wat de klok slaagt over voetbal in de media terwijl onze Belgen schitteren op het ipc EK athletics in Grosetto Italië! Proficiat Peter Genyn met je 2x goud en wereld record op de 400m ook de andere Paralympiërs verleggen hun grenzen!
                      Voila, ik denk dat dat de kern van deze thread is. Men vult tijd met de kleinste fait divers over het voetbal i.p.v. aandacht te besteden aan belangrijke prestaties in andere sporten (en belangrijke actualiteit).
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Voila, ik denk dat dat de kern van deze thread is. Men vult tijd met de kleinste fait divers over het voetbal i.p.v. aandacht te besteden aan belangrijke prestaties in andere sporten (en belangrijke actualiteit).
                        Is dat niet een beetje vraag en aanbod. En ja, ik weet dat er zeker weten een gigantische vraag bestaat naar verslaggeving over de 'kleinere' sporten. Persoonlijk mis ik bvb. judo, na Atlanta '96 moeten we het steeds doen met maximaal 5 lijntjes op pagina 76 van de krant. Maar het blijft nu eenmaal een gegeven dat globaal gezien, voetbal een grotere afzetmarkt zal vormen. En dat betekent meer sponsors en reclame-inkomsten, wat dan weer zorgt voor meer exposure, wat dan weer zorgt voor meer reclame-inkomsten, wat dan weer... Enfin, je snapt het plaatje wel.

                        Daarnaast is het ook de aard van de sport hé. Voetbal heb je letterlijk zo goed als het ganse jaar rond en er zijn tal van competities waar iedereen wel iets in vindt. Binnenland, CL, EL, EK? WK, dan heb je mensen die graag de competities in Spanje, VK, Duitsland, ... volgen. En de speelmomenten zijn quasi steeds in primetime. Vergelijk dat eens met atletiek, akkoord ook veel kleinere competities, maar het toch bij uitstek een sporttak waar men piekt naar twee of max drie evenementen op een jaar hé. Zelfde voor bvb judo, ...

                        En last but not least, laat ons eerlijk zijn, voetbal is simpel om te begrijpen en volgen hé. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen judo verwarrend vinden. Of de puntentellingen in het turnen .

                        Tot slot, ja, ook ik kijk graag voetbal, maar gematigd (eigen competitie en soms eens iets anders als er Belgische teams meespelen) en ik ga er niks anders voor laten. Maar dat er over het algemeen gezien een overkill aan aandacht is voor in veel gevallen een stel omhooggevallen knapen die toevallig goed tegen een bal kunnen shotten? Absoluut! Maar dat zal mijn dag niet vergallen ze

                        Comment


                        • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                          Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                          Is dat niet een beetje vraag en aanbod.
                          Een beetje kip/ei denk ik. Als er zo goed als niets anders aan bod komt dan voetbal/wielrennen dan creëer je vraag, net zoals reclame mensen aanzet om een bepaald merk te kopen. Geef iets aandacht en herhaal dat en er zullen steeds meer mensen het ook interessant vinden. Kijk naar de boost die snooker hier kreeg toen de BBC op de kabel kwam, zo goed als niemand kende het en plots kon je overal gaan snookeren.
                          bye, Maurice
                          https://on4bam.com/
                          Nikon D7500

                          Comment


                          • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                            Oorspronkelijk geplaatst door WimBollein Bekijk bericht
                            Is dat niet een beetje vraag en aanbod. En ja, ik weet dat er zeker weten een gigantische vraag bestaat naar verslaggeving over de 'kleinere' sporten. Persoonlijk mis ik bvb. judo, na Atlanta '96 moeten we het steeds doen met maximaal 5 lijntjes op pagina 76 van de krant. Maar het blijft nu eenmaal een gegeven dat globaal gezien, voetbal een grotere afzetmarkt zal vormen. En dat betekent meer sponsors en reclame-inkomsten, wat dan weer zorgt voor meer exposure, wat dan weer zorgt voor meer reclame-inkomsten, wat dan weer... Enfin, je snapt het plaatje wel.

                            Daarnaast is het ook de aard van de sport hé. Voetbal heb je letterlijk zo goed als het ganse jaar rond en er zijn tal van competities waar iedereen wel iets in vindt. Binnenland, CL, EL, EK? WK, dan heb je mensen die graag de competities in Spanje, VK, Duitsland, ... volgen. En de speelmomenten zijn quasi steeds in primetime. Vergelijk dat eens met atletiek, akkoord ook veel kleinere competities, maar het toch bij uitstek een sporttak waar men piekt naar twee of max drie evenementen op een jaar hé. Zelfde voor bvb judo, ...

                            En last but not least, laat ons eerlijk zijn, voetbal is simpel om te begrijpen en volgen hé. Ik kan mij goed voorstellen dat mensen judo verwarrend vinden. Of de puntentellingen in het turnen .

                            Tot slot, ja, ook ik kijk graag voetbal, maar gematigd (eigen competitie en soms eens iets anders als er Belgische teams meespelen) en ik ga er niks anders voor laten. Maar dat er over het algemeen gezien een overkill aan aandacht is voor in veel gevallen een stel omhooggevallen knapen die toevallig goed tegen een bal kunnen shotten? Absoluut! Maar dat zal mijn dag niet vergallen ze
                            Je hebt het hele gebeuren perfect verwoord hier .
                            En wees maar gerust voor de enen of ongerust voor de anderen, niets of niemand zal of kan dit veranderen, en al zeker hier niet, hoeveel pagina's er dan ook nog zullen over geschreven worden.

                            Ik herinner me nog altijd die reportage van/met zwemmer Frédérik "Fredje" Deburghgraeve, waarin hij vertelde dat hij met de centen die hij gedurende zijn hele carrière verdiende met z'n zwemsport, een mooie woning had kunnen bouwen.
                            Vele van onze Rode Duivels kunnen wekelijks een mooie woning bouwen met hun verdiende centen.
                            En men heeft het er al jaren over dat die lonen véééél te hoog zijn, maar zolang er één iemand is die deze lonen wil betalen...

                            En dan gaan we nog niet spreken over tennis en/of golf . Hoe was het ook al weer 'Hoe kleiner de bal ...'
                            Last edited by Guest17; 15 juni 2016, 09:46.

                            Comment


                            • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                              Vele van onze Rode Duivels kunnen wekelijks een mooie woning bouwen met hun verdiende centen.
                              En men heeft het er al jaren over dat die lonen véééél te hoog zijn, maar zolang er één iemand is die deze lonen wil betalen...
                              Ik weet niet hoe het gereglementeerd is, maar kom. Ik vrees dat men in die competitiedrift eenvoudigweg de lonen niet meer kan doen zakken, enkel naar omhoog.
                              Enfin, toch niet door 1 werkgever (club),.. iedereen moet dan meedoen met het systeem.

                              Stel dat club X zegt dat ze zoveel % minder zullen uitbetalen, dan gaan hun spelers gewoon naar een andere club.
                              De clubs betalen elke keer meer voor een speler omdat andere clubs er meer voor willen geven. En zo blijft het maar doorgaan.
                              Ik vraag me af in welke mate een overkoepelende organisatie daar controle over heeft of kan hebben.

                              Comment


                              • Re: Is er een groot voetbalevenement op komst misschien?

                                Hopelijk zal het fair financial systeem daar stilletjesaan een beetje verandering in brengen. Maar die absolute monsterbedragen gaan niet meer weg ze.

                                Comment

                                Working...
                                X