Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Voor mijn vriend Skitch....
Collapse
X
-
-
Re: Voor mijn vriend Skitch....
Dat ziet er een (heel) goede fles uit.
Zet de voordeur maar al open..... 'k kom er aan
En proficiat hé. Dat 15 jaar volhouden." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtIk voel de "geest" van Theo....
Gezondheid mijn beste !
Dat blijft hangen.....Last edited by Skitch; 28 mei 2016, 22:51." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtVorig jaar, April-Mei was ik samen met Theo op Google Earth een huis van een schrijfster aan het zoeken. We hebben het nooit gevonden.
Dat blijft hangen.....
De fles is ondertussen uit.
Samen met de echtgenote gedegusteerd - dochter had het blijkbaar geroken en kwam ook haar glas opeisen
(Heeft een neus voor kwaliteit ) Ze heeft geluk gehad; de wijn was schitterend. Voor hetzelfde geld was het azijn geweest. 20 jaar is tegenwoordig al lang; ook voor grote kasteelwijnen.”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtDat ziet er een (heel) goede fles uit.
Zet de voordeur maar al open..... 'k kom er aan
En proficiat hé. Dat 15 jaar volhouden.
Enne: altijd welkom.
Niet wachten tot ge niet meer goed te been zijt hé
Er is nog wijn genoeg; zelfs teveel vrees ik....”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
Comment