Een trieste mededeling over nog maar iemand die veel te vroeg gegaan is.
lin.vdb heeft helaas haar strijd tegen kanker verloren na een jarenlang gevecht waarbij ze alles van zichzelf gegeven had.
Hieronder een bericht dat haar zoon op Facebook postte.
De anciens van het forum zullen haar misschien nog kennen want het is al een tijdje geleden dat ze nog actief was.
Ze plaatste heel wat prachtige landschapsfoto's waar ik met veel bewondering van genoten heb.
RIP
lin.vdb heeft helaas haar strijd tegen kanker verloren na een jarenlang gevecht waarbij ze alles van zichzelf gegeven had.
Hieronder een bericht dat haar zoon op Facebook postte.
Liefste mama/oma
Je hebt uiteindelijk de strijd tegen je kanker verloren.
Moe gevochten,maar toch heb je elke steen omgedraaid die er om te draaien was,maar tevergeefs.
We wisten dat die dag ging komen.
Jij was een sterke vrouw,een fantastische moeder en een trotse oma van je kleinkind Lewis.Daardoor heb je zo lang kunnen vechten.
Wij gaan je zeer hard missen !
Er zal altijd een leegte zijn in ons leven,maar ik ben trots op jou voor alles wat je in je leven gedaan hebt!
Je hebt met volle teugen van het leven genoten helaas veel te kort.
Slaapzacht lieve mama/oma !!!!
xxxxxxxxxxxx
Je hebt uiteindelijk de strijd tegen je kanker verloren.
Moe gevochten,maar toch heb je elke steen omgedraaid die er om te draaien was,maar tevergeefs.
We wisten dat die dag ging komen.
Jij was een sterke vrouw,een fantastische moeder en een trotse oma van je kleinkind Lewis.Daardoor heb je zo lang kunnen vechten.
Wij gaan je zeer hard missen !
Er zal altijd een leegte zijn in ons leven,maar ik ben trots op jou voor alles wat je in je leven gedaan hebt!
Je hebt met volle teugen van het leven genoten helaas veel te kort.
Slaapzacht lieve mama/oma !!!!
xxxxxxxxxxxx
De anciens van het forum zullen haar misschien nog kennen want het is al een tijdje geleden dat ze nog actief was.
Ze plaatste heel wat prachtige landschapsfoto's waar ik met veel bewondering van genoten heb.
RIP
Comment