Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik sta niet in dit lijstje
Collapse
X
-
-
Re: Ik sta niet in dit lijstje
Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
-
Wie gaat er het lijstje vergelijken met wie een D500 of D5 kocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtWie gaat er het lijstje vergelijken met wie een D500 of D5 kocht?http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtAls je op tijd een nieuwe camera koopt, dan heb je dat probleem niet dat je de overschot van je geld ergens ver weg moet parkeren (toch niet met een gemiddeld inkomen van een arbeider of bediende).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtOp pensioen moet je niet meer denken over geld parkeren." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtOp pensioen moet je niet meer denken over geld parkeren.
Tenzij je voor je uitvaart een lijkwagen + aanhanger besteld hebt, die laatste om je geld in mee te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk berichtNatuurlijk niet, dan moet je dringend beginnen met het op te maken ipv het te parkeren.
Tenzij je voor je uitvaart een lijkwagen + aanhanger besteld hebt, die laatste om je geld in mee te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kriba Bekijk bericht......................dan moet je dringend beginnen met het op te maken ipv het te parkeren..........................." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk berichtDe maanden zijn langer dan het geld. Zelfs kort-parkeren is niet nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtDankzij de tax shift houden we meer over alleen hoor ik niet bij we.
Het zijn vooral de politici die in deze context "we" gebruiken.
Comment
-
-
Als je denkt dat politici overbetaald worden, ga dan zelf in de politiek hé.
Ik ben het beu overal te lezen dat het zakkenvullers zijn. 90% zijn hardwerkende mensen met de beste bedoelingen.
Een minister is zeker niet overbetaald, zeker als je kijkt wat die per uur verdienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht........................ ga dan zelf in de politiek hé...........................
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht........................ 90% zijn hardwerkende mensen..........................." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
-
Iemand die in de prive niet boven de 2000€ netto geraakt zal het in de politiek ook niet ver schoppen.
Een eerste minister hier verdient amper 200.000€ per jaar. Ik ken in de prive behoorlijk wat mensen die meer verdienen, en minder hard werken.
Een deftige CEO verdient 5-10 keer zo veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk berichtIemand die in de prive niet boven de 2000€ netto geraakt zal het in de politiek ook niet ver schoppen.
............Last edited by Skitch; 16 mei 2016, 17:15." Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )
Comment
Comment