Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

    heb even die battery-calibrator, waarvan sprake in de link van Verseg, op de tablet gezet.
    Het eerste wat ie wil doen is "rooten".
    En dat is nu net wat ik NIET wil!

    Tenzij iemand ervaring heeft met deze app, en zeker weet dat er tijdens dat "rooten" geen dubieuze dingen gebeuren en dat ie werkt zoals beloofd.
    Trouwens, in dezelfde link wordt verwezen naar een site waarin een "google-medewerkster" pretendeert dat geen enkele van deze batterijapp's werkt. Dat ze allemaal maar wat sleutelen aan de weergave van het batterijniveau en niks méér!
    Niemand?
    Dan houdt het hier dus alweer op...

    Tja. Accu terug aan afzender dan maar zeker?

    Comment


    • #17
      Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

      probeer dit nog eens: https://play.google.com/store/apps/d...octor_en&hl=nl

      en als dat niet werkt, zou ik het idd. terug sturen.

      Rooten moet je enkel doen als je weet waar je mee bezig bent, want je zet heel je systeem open en je kan zelf ook alles finaal naar de knoppen helpen (bricken).

      Comment


      • #18
        Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

        Deze app is niet bedoeld voor mijn probleem.
        Dient eerder om verbruik te managen.
        toch bedankt

        Comment


        • #19
          Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

          Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
          Deze app is niet bedoeld voor mijn probleem.
          Dient eerder om verbruik te managen.
          toch bedankt
          Professioneel opladen
          Battery Doctor regelt de manier waarop uw apparaat wordt opgeladen middels een Uniek 3-Staps Oplaadsysteem om het maximale uit de batterij te halen en waarschuwt tegen overladen. Het heeft ook functies die het stroomverbruik kunnen controleren en regelen.

          Comment


          • #20
            Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

            Ik ben eerder op zoek naar een systeem/oplossing waardoor mijn tablet niet langer "denkt" dat de accu leeg is aan het laadpercentage bij aankoop (zo'n 60%), want daar zit hem het probleem denk ik.
            Last edited by dréten; 10 mei 2016, 19:20.

            Comment


            • #21
              Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

              Je zou de batterij eigenlijk eens volledig plat moeten krijgen.
              Dat is wat ik begrepen had over die tool.
              Zelf nooit geprobeerd, heb enkel mee proberen zoeken. ☺
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                Ik begrijp je jongen.
                Nu is ze zo'n 4mm dik en 200mm² groot.
                Is dat plat genoeg

                neen, alle gekheid...
                Dat zou ik ook willen maar dat laat de tablet nu eenmaal niet toe

                Comment


                • #23
                  Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                  Ik begrijp je jongen.
                  Nu is ze zo'n 4mm dik en 200mm² groot.
                  Is dat plat genoeg

                  neen, alle gekheid...
                  Dat zou ik ook willen maar dat laat de tablet nu eenmaal niet toe
                  Batterij eruit halen en volledig laten plat worden met een lampje of zo?

                  Anders laten reduceren tot 1mm dikte onder een pletwals. 😆
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
                    Ik begrijp je jongen.
                    Nu is ze zo'n 4mm dik en 200mm² groot.
                    Is dat plat genoeg
                    200mm² dat is 1 cm X 2 cm X 4mm dik, kan niet missen is dat ding zo snel plat.....

                    Comment


                    • #25
                      Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                      Jajaja...'t moest vierkante cm zijn.
                      Allé, een bank naar voor en na de les mag je het bord schoonmaken en de chocomelkflesjes openen en bedelen.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                        Je kan deze eens proberen.
                        Je ziet na analyse hoe de toestand van de individuele cellen is en je kan ze "repareren".

                        Ik had de laatste tijd ook wat problemen waarbij mijn tablet (ASUS TF300) zichzelf uitschakelde met nog 50% batterij. Na opladen bleef de melding "charged" ook na een tijdje gebruik zo staan om daarna redelijk snel te verminderen tot...
                        Zelfs met lage batterijstand laadde de tablet niet op als ik hem aansloot op het externe keyboard maar wel op de lader.

                        Na een "repair" loopt de tablet weer perfect (uren video spelen in loop) tot de melding "15%" batterij. Wel jammer dat de batterij van het keyboard niet getest wordt door deze app.

                        YMMV natuurlijk.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

                        Comment


                        • #27
                          Re: Heb nu al 3 maal tablet-accu vervangen. Slaat constant uit!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Batterij eruit halen en volledig laten plat worden met een lampje of zo?
                          Het is een lithium-polymeer cel, die mag je nooit onder de 2,5V laten komen (3V is normaalgezien de limiet als je wil dat ze lang heel blijft).
                          Je hebt er een hobbycharger voor nodig die op tijd stopt met ontladen, en dan is het ook mogelijk om de capaciteit te bepalen (op voorwaarde dat de hobbycharger juist meet, dat is niet het geval voor mijn hobbycharger).

                          (Als je er met een pletwals over gaat, dan krijg je rook vuur.)
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

                          Comment

                          Working...
                          X