mijn browser start op met dat ding, ik kan hem wel op google zetten, maar dan vraagt het altijd dat ik moet doorgaan met het nieuwe (google) of het huidige (mapsgalaxy), ik zie het niet staan bij mijn add-ons en heb al ccleaner laten lopen en bij revo uninstaller staat hget ook niet tussen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
mapsgalaxy
Collapse
X
-
-
Re: mapsgalaxy
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtMalwarebytes al geprobeerd?"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Probeer dit eens : http://www.lavasoft.com/mylavasoft/c...galaxy-toolbar
('t is wel in't Engels)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtGoogle =》Mapsgalaxy verwijderen
Geeft toch meteen mogelijkheden?
of het laten scannen en dan iets aankopen...
ik heb het alvast nog niet gedaan, weet iemand wat betrouwbaan is ?Last edited by toerist; 28 april 2016, 19:59."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtmijn browser start op met dat ding, ik kan hem wel op google zetten, maar dan vraagt het altijd dat ik moet doorgaan met het nieuwe (google) of het huidige (mapsgalaxy), ik zie het niet staan bij mijn add-ons en heb al ccleaner laten lopen en bij revo uninstaller staat hget ook niet tussen..."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIk heb ook nog spybot search en destroy , maar dit vind ik maar een gevaarlijk progje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk berichtwaarom? Is best een betrouwbaar programma."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
Comment