Op maandag 6 mei zou ik om 8 uur 's morgens in Gasthuisberg Leuven moeten zijn voor een ingreep . Nu vroeg ik mij af hoe vroeg ik zou moeten vertrekken om de file, die normaal al in Aarschot begint , voor te zijn . Ik vertrek van uit Beringen .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
File E314 Lummen richting Leuven
Collapse
X
-
-
Re: File E314 Lummen richting Leuven
Om 6.30 staan ze bijna stil tussen Kessel Lo en Leuven....de file ga je op dat uur niet voor zijn.
En om 8u inchecken in GB duurt ook nog wel eventjes, het goede nieuws is dat iedereen daar rustig mee omgaat.
Probeer op tijd ginder te zijn en lees daar een boekje als je te vroeg bent. Geen nood om daar opgefokt toe te komen...
Succes met de ingreep!
-
Oorspronkelijk geplaatst door noliko Bekijk berichtOp maandag 6 mei zou ik om 8 uur 's morgens in Gasthuisberg Leuven moeten zijn voor een ingreep.
En maandag of vrijdag is een groot verschil op de baan.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Wat ook kan:
E314 richting Leuven eraf in Aarschot
Naar het gouden kruispunt richting Leuven
Baan Diest-Leuven (N2 denk ik afslaan richting Pellenberg naar de Tiensebaan richting Leuven richting E40 haasrode
Haasrode E40 richting Brussel naar verkeerswisselaar E314 af richting Gasthuisberg.
YMMVDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Ge hebt al een kwartier nodig om u te parkeren en naar binnen te gaan.
Aan de inschrijvingen kan je soms snel bediend zijn, maar tot een half uur is niet uitgesloten.
Moet ge om 8u op de dienst zijn of aan de inschrijving?
Sommige diensten is nog 10 minuten stappen vanaf de inkom.
En ik ga er nu van uit dat je op Gasthuisberg (Herestraat) zelf moet zijn en niet in een van de andere afdelingen in het oude St. Pieter of St. Rafael want daar worden ook sommige ingrepen gedaan.
Op de snelweg kan inderdaad redelijk wat file zijn, maar alternatieve wegen zijn vaak niet sneller.
Ik zou toch om 6u vertrekken.
Maar mogelijks bellen ze u een dag of twee vooraf nog om een correcter tijdstip af te spreken ... valt geregeld voor dat ze dan zeggen dat je ook later mag komen.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Ik moet de auto op de parking van het Gasthuisberg ziekenhuis zetten maar moet mij aanmelden in het dagziekenhuis wat blijkbaar langs Gasthuisberg ligt . Inderdaad , ze bellen mij nog op de dag voor de opname .
Comment
-
dat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk berichtdat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)Hombre
Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kempen2002 Bekijk berichtdat inschrijven is normaal niet zo een probleem hoor, ja kan dat meestal vlot doen aan de automaten (met je idenditeitskaart)
Daghospitaal is inderdaad iets anders geregeld.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk berichtKoppel het aangename aan ht noodzakelijke en maak er de zondag een uitstap van, neem een hotelkamer.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment