Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet zo fraai

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: niet zo fraai

    Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
    Donsharen hebben de meeste kinderen.
    Op foto kunnen die geaccentueerd worden wat bij het bekijken door vrienden(??) aanleiding zou kunnen zijn tot pestgedrag.
    Goed op letten alvorens te publiceren.
    Dan kan er geen enkel portret meer gepubliceerd worden. Je kan op elk portret een snorretje, baardje of sproeten bijtekenen.
    Je hele verhaal en kromme denkwijze is voor mij complete onzin .

    Comment


    • #62
      Re: niet zo fraai

      Wat moeten we dan doen met de kinderen om dit te voorkomen Milleke???
      Ze waxen? Scheren? of Veet? Wat geniet uw voorkeur?

      Comment


      • #63
        Re: niet zo fraai

        Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
        Wat moeten we dan doen met de kinderen om dit te voorkomen Milleke???
        Ze waxen? Scheren? of Veet? Wat geniet uw voorkeur?
        hormonen inspuiten

        Comment


        • #64
          Re: niet zo fraai

          buurmanBert en notex : niks van die prullen.
          Leren fotograferen . . . .
          En voor mijn part hier mijn laatste woorden.
          Groeten , mil.

          Comment


          • #65
            Re: niet zo fraai

            Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
            buurmanBert en notex : niks van die prullen.
            Leren fotograferen . . . .
            En voor mijn part hier mijn laatste woorden.
            Groeten , mil.
            Je komt hier binnen Mil, gaat na enkele foto's onder beginners (die trouwens op niets trekken)
            kritiek spuwen over een foto die de HOF haalt, bent zelf een beginner maar weet alles beter,
            hebt het over aldilenzen, praat in raadsels, leest mensen die reeds 30 jaar amateur of pro fotograferen de les en zegt
            dat ze moeten leren fotograferen enz.
            Wat had je dan verwacht? Dat je hier op deze manier met open armen zal worden ontvangen?
            Of dat velen hier na dit onzin verhaal zullen klaar staan om je met raad en daad te helpen?
            Jij bent een van de raarste personen die ik hier in die 11jaar heb weten binnen komen.
            De lesgever waar U op cursus bent zal het ook maar geweten hebben als je daar ook zo bent......

            Comment


            • #66
              Re: niet zo fraai

              Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
              En voor mijn part hier mijn laatste woorden.
              Groeten , mil.
              ........eindelijk begrepen dat je met jou instelling niet verder komt ?
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #67
                Re: niet zo fraai

                Oorspronkelijk geplaatst door Milleke Bekijk bericht
                buurmanBert en notex : niks van die prullen.
                Leren fotograferen . . . .
                En voor mijn part hier mijn laatste woorden.
                Groeten , mil.

                Ik kan begrijpen dat je aanstoot neemt aan het specifieke portret doch ik vind het onterecht.
                Je haalt ook geen krachtige argumenten aan over de foto in kwestie en je laatste stelling hier "leer fotograferen" zakt dan behoorlijk in het drijfzand weg.
                Ik vind dit niet een nette manier om mensen aan te spreken.

                Comment


                • #68
                  Re: niet zo fraai

                  Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                  Ik kan begrijpen dat je aanstoot neemt aan het specifieke portret doch ik vind het onterecht.
                  Je haalt ook geen krachtige argumenten aan over de foto in kwestie en je laatste stelling hier "leer fotograferen" zakt dan behoorlijk in het drijfzand weg.
                  Ik vind dit niet een nette manier om mensen aan te spreken.
                  Met het " leren fotograferen " reageerde ik enkel op de voorgestelde oplossingen hier enkele reacties terug.
                  Als hier 1tje is die niet kan fotograferen ben ik het wel. Maar ik weet verdomd goed hoe iemand zijn minder fraaie kanten te verzachten.
                  Het is hier nooit mijn bedoeling geweest om iemand tegen de borst te stoten dus er moeten geen hemdsmouwen opgerold worden.
                  Ik wilde enkel drukken op de volgens mij volledig foute voorstelling maar gun ieder zijn mening.
                  Ondertussen een virus opgelopen en alle foto's verdwenen, met uitzondering van die op de schouw van mijn buurvrouw.

                  Comment


                  • #69
                    Re: niet zo fraai

                    Och man,laat het allemaal over je heen komen.(makkelijk gezegd)
                    Ik heb ook bij bepaalde foto's,zelfs in de hof eigenaardige gevoelens gehad.
                    Ondertussen gezien dat je wel blijft posten.
                    Doe zo voort.

                    Comment


                    • #70
                      Re: niet zo fraai

                      Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
                      Och man,laat het allemaal over je heen komen.(makkelijk gezegd)
                      Ik heb ook bij bepaalde foto's,zelfs in de hof eigenaardige gevoelens gehad.
                      Ondertussen gezien dat je wel blijft posten.
                      Doe zo voort
                      .
                      Volledig mee akkoord. Ik heb het hier al geschreven, nl. dat ik meen te begrijpen wat Milleke wil zeggen in zijn openingspost.
                      Alleen is/was het een beetje ongelukkig verwoord.
                      En als je dan nog kritiek(en) leest van mensen die hier zelden of eerder nooit een foto posten... dan zegt dat genoeg zeker.
                      En over de HOF hier ga ik al helemaal zwijgen .

                      Comment


                      • #71
                        Re: niet zo fraai

                        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                        En als je dan nog kritiek(en) leest van mensen die hier zelden of eerder nooit een foto posten... dan zegt dat genoeg zeker.
                        Ik meen dat ik zelf een van degenen ben welke je bedoeld Ivan

                        Ik heb het niet zo met foto's posten op BD, en vind mijzelf dan ook geen fotograaf genoeg wat betreft techniek en aan voorwaarden voldoen,
                        maar heb wel een en ander in kleine resolutie openbaar online staan, en ik moet er eigenlijk dringend eens werk van maken om dat wat aan te vullen.
                        Ga gerust hier eens kijken, en neem je tijd, veel plezier tussen goede en slechte opnames, en vuur er maar op los. https://picasaweb.google.com/113112446394645314741

                        Comment


                        • #72
                          Re: niet zo fraai

                          Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                          Ik meen dat ik zelf een van degenen ben welke je bedoeld Ivan

                          Ik heb het niet zo met foto's posten op BD, en vind mijzelf dan ook geen fotograaf genoeg wat betreft techniek en aan voorwaarden voldoen,
                          maar heb wel een en ander in kleine resolutie openbaar online staan, en ik moet er eigenlijk dringend eens werk van maken om dat wat aan te vullen.
                          Ga gerust hier eens kijken, en neem je tijd, veel plezier tussen goede en slechte opnames, en vuur er maar op los. https://picasaweb.google.com/113112446394645314741
                          Je bent er misschien wel bij, maar wees gerust, je bent niet alleen .
                          Ik bedoel gewoon dat het wel hééél makkelijk is om hetzij iemands foto, hetzij iemands mening over een foto af te breken of aan te vallen wanneer je zelf zelden of nooit een eigen foto plaatst.
                          Dat is alles.
                          Milleke heeft hier wel het verkeerde onderdeel gekozen om zijn mening, die bovendien niet duidelijk was, te uiten.
                          Hij had het beter gedaan bij de foto zelf, want daar komen minder of geen niet-foto-plaatsers een reactie schrijven.
                          En ik neem nooit een blad voor de mond, wat me niet altijd in dank wordt afgenomen, maar daar veeg ik.....enz... ge weet wel.
                          Last edited by Guest17; 26 april 2016, 17:27.

                          Comment


                          • #73
                            Re: niet zo fraai

                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Ik bedoel gewoon dat het wel hééél makkelijk is om hetzij iemands foto, hetzij iemands mening over een foto af te breken of aan te vallen wanneer je zelf zelden of nooit een eigen foto plaatst.
                            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                            Hij had het beter gedaan bij de foto zelf, want daar komen minder of geen niet-foto-plaatsers een reactie schrijven.
                            Iemand die een foto hier op het forum plaatst vraagt toch om feedback?

                            Waarom zou iemand die geen foto's plaatst geen goeie feedback kunnen/mogen geven?

                            Zolang je zonder gezever je eerlijke mening uit zal bijna niemand je veroordelen hoor...
                            Maar als je begint te zeveren over "een"foto die getrokken is met een "aldilens" e.d.... dan kan je dit toch niet serieus nemen....

                            Comment


                            • #74
                              Re: niet zo fraai

                              Oorspronkelijk geplaatst door jhoub Bekijk bericht
                              Heb je bericht nu al 11 keer gelezen maar snap er nog steeds niets van.
                              Ik dacht al dat het aan mij lag.

                              Comment


                              • #75
                                Re: niet zo fraai

                                Ok, ik heb het draadje even verder doorgenomen tot het einde.
                                EN IK HEB SPIJT DAT IK ER GEEN ZAK POPCORN HEB BIJGENOMEN.



                                Zalig topic, sinds lang !
                                1000 maal merci, Milleke.
                                Meer van dit soort initiatieven.

                                Comment

                                Working...
                                X