Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke naam?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welke naam?

    Bwa... een beeldenmaker is daarom nog geen woordenmaker.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Welke naam?

      Creatief achter een camera hoeft helemaal niet creatief met woorden te zijn.
      Nietwaar
      Miss Wendy fotography
      Miss Wendy foto's
      Miss Wendy photo
      Miss Wendy
      Ik heb net eens gegoocheld op de 50 beste fotografen en minstens 40 ervan gebruiken gewoon hun naam of een stuk ervan.
      Dus heb ik het wat dichter bij huis gezocht voor je.
      M

      Comment


      • #18
        Re: Welke naam?

        @eenbes: Ik vind ook van niet, ik vraag gewoon een beetje hulp! [emoji5] niets mis mee denk ik toch... Is altijd fijn als je hulp kunt krijgen van mede fotografen Met meer ervaring!
        En ik ben eerlijk gezegd niet goed met woorden [emoji5]


        @ majaka: hmm, dan zal ik ook kijken om iets met mijn naam te doen..

        De 'Miss' denk ik niet dat echt bij me past.. Denk dat ik daar net iets te bescheiden voor ben [emoji5]
        Maar toch al fijn dat je helpt zoeken!! [emoji6]




        Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

        Comment


        • #19
          Re: Welke naam?

          By Wendy …


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment


          • #20
            Re: Welke naam?

            W&Di ... W en Di .... klinkt als Wendy ..

            eventueel wat bijvoegen .. W&Di Fotografie, W&Di Digitaal, ...

            Comment


            • #21
              Re: Welke naam?

              voor mezelf zou ik wel een oplossing weten met mijn nick maar wat is er mis met een duidelijke "foto wendy" of "wendy foto"?
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

              Comment


              • #22
                Re: Welke naam?

                voor een miss hoef je niet bescheiden te zijn.
                alleen niet getrouwd en dat ziet niemand.
                "a polite title given to an unmarried female, either in writing or in speech: “Miss Wilson or Miss Peeters "
                Vertaald gewoon is juffrouw. dus vrouwelijk persoon.
                de vraag over logo, denk ik niet dat je dat zou moeten doen bij je foto's.Wordt denk ik te druk.
                Wel op je visite kaartjes en brief papier auto belettering, studio en wat je nog meer kan bedenken.
                De naam is toch prioriteit omdat dat het eerste is dat mensen horen of zien en moeten onthouden.
                Vroeger was ook nog de plaats in alfabet belangrijk in verband met vermelding in de gouden gids maar dat is iets achterhaald door internet.
                Echter nog wel bij index van boekjes ,dus als je de keus zou hebben uit meerdere gebruik dan dit nog als argument.
                M

                Comment


                • #23
                  Re: Welke naam?

                  @indrukwekkend: deze naam gebruik ik nu..
                  By Wendy Photography

                  Maar vond de naam te lang voor op de foto's?, Mss eventueel BWP met een bijpassende logo?
                  Maar daar vind ik niet direct iets op.. Had dit al gezet bij mijn eerste reactie. Daarom dat ik eens verder wou kijken en jullie te hulp vraag voor eventueel nog wat ideetjes. Heb er al heel wat gekregen! [emoji5]

                  @ Empe: die is wel origineel! Mijn naam zie je niet maar komt er wel in voor! [emoji3] die komt bij op mijn lijstje!

                  Dit weekend alles eens bekijken en dan nog een bijpassende logo bedenken en dan de knoop toch maar doorhakken!

                  Alvast bedankt iedereen die geholpen heeft!





                  Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                  Comment


                  • #24
                    Welke naam?

                    Oeps... Blijkbaar de tweede pagina niet gezien met mijn gsm [emoji1][emoji1]

                    @Lazy Charles: eerst vond ik mijn naam maar niks om in een foto te gebruiken.. Gewoon.. Ik vond hem te gewoon denk ik [emoji849] en ook misschien om een beetje mysterieus te blijven? (de nieuwsgierigheid van de mensen op te wekken?) maar nu ik al die combinaties heb gekregen hier denk ik dat het misschien toch beter is om iets met mijn naam te doen.. Tja.. Twijfelen is nergens goed voor zeker?

                    @majaka: daar heb je wel een punt! Zo had ik het dus nog niet bekeken.. En je hebt wel gelijk ivm het logo!
                    Gewoon de naam op de foto is misschien toch het beste.. Alhoewel ik veel foto's zie voorbij komen waar een logo opstaat wat niet echt stoort [emoji5]

                    Maar ik denk in mijn geval dat ik best eerst uit de naam moet komen.. De rest volgt wel vanzelf [emoji6]

                    Allemaal eens op een rijtje zetten! Dank je!


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                    Comment


                    • #25
                      Re: Welke naam?

                      Ga er gewoon dit weekeind voor zitten.
                      Zet je mogelijkheden eens op een foto.Gewoon even met een printer op papier de foto met de handtekening.
                      Dan de volgende etc.
                      Leg ze uit op de tafel en bekijk het resultaat kritisch.
                      Verwijder wat nodig is.
                      als je door blijft gaan zal er maar één overblijven.
                      Dat is hem dan. Misschien nog een beetje spelen met lettertype maar bedenk wel hoe creatiever de letter, hoe slechter te lezen.
                      Dan blijft er wel wat over hoop ik voor je.
                      Voor logo. goochel is op afbeeldingen met "foto logo" of "fotograaf logo".
                      Dit zet je misschien aan ideeën waar je nog niet aan gedacht hebt.
                      Prettig weekeind.
                      Nadat je gekozen hebt niet meer twijfelen anders blijf je bezig.
                      M

                      Comment


                      • #26
                        Re: Welke naam?

                        Wendy P. Photo ?
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #27
                          Re: Welke naam?

                          Ik heb ze allemaal eens op een rijtje gezet, mijn keuzes en die hier stonden.. Had er verschillende al onmiddellijk kunnen doorstrepen.

                          Er bleven er 4 over, en heb aan mijn naaste omgeving gevraagd welke zij het beste vonden.. Uiteindelijk ging de voorkeur naar 'By Wendy Photography' [emoji52]

                          Dus uiteindelijk ben ik nog niet verder om te veranderen [emoji1]. Dan zal ik maar genoeg aan mijn lettertype sleutelen om zo mezelf ook te kunnen overtuigen om de naam te behouden (Mss dat het daar aan ligt dat ik iets anders wou?)

                          En eventueel de afkorting BWP gebruiken (maar dat hou ik nog even opzij)

                          Heb ondertussen nog eens rondgeneusd hoe anderen hun naam er op zetten.. En idd, er zijn er heel veel die hun naam gebruiken en volledig op de foto zetten, dus is het voor mij gewoon een kwestie van de juiste lettertype denk ik..

                          Alvast bedankt allemaal om mee te denken!!
                          Mijn lijstje hou ik wel bij voor het geval ik ooit toch nog wil veranderen! Kan ik van daar uit al starten [emoji6]


                          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                          Comment


                          • #28
                            Re: Welke naam?

                            In ieder geval leuk om de eind uitslag te horen.
                            Maak je lettertype niet te ingewikkeld.
                            Het moet ook nog leesbaar blijven.
                            En nu maar wachten op de ultieme foto met ondertekening.
                            Sterkte met de laatste beslissing en bedankt dat we mee mochten denken.
                            M

                            Comment

                            Working...
                            X