Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

coyote wat is er nu van toegelaten of niet in Frankrijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: coyote wat is er nu van toegelaten of niet in Frankrijk

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Dan heb ik ook nog een vraag voor U Ivan, gebruik jij Télépéage op de snelweg?
    Indien wel, is dat dan de moeite waard voor een drietal keer per jaar?
    De voordelen ken ik, maar wat zijn de nadelen.
    Sorry, net gezien dat hier reeds een draadje over is gemaakt in 2011 http://forum.belgiumdigital.com/f59/...jk-371474.html
    Geert,

    Wij zijn 2 jaar terug met zo’n Telepeage kastje op reis geweest richting Provence ( wel niet met m’n vrouw haar zwalpende bootje, liever met m’n wagen dan toch wel, mocht ik voor iets of iemand op de snelweg een uitwijkmanouvre moeten doen dan weet ik wel met welke ik dat het liefste zou doen met vrouw en kinderen aan boord, dat terzijde )
    Aangezien wij in de drukke vakantieperiodes gingen was dit toch wel best een handig dingetje, het is toch op die drukke dagen daar bij momenten behoorlijk aanschuiven bij de betaalkaart terminals en met zo’n telepeage ding “win” je toch behoorlijk wat tijd… Nu , ik had dit bakje op dat moment toch in de wagen omdat ik toen voor het werk een periode zeer vaak in Frankrijk baan moest gaan doen, hoe of wat dit werkte zou ik eens aan onze secretaresse moeten vragen , wij kregen toen gewoon maandelijks een factuur meer weet ik daar eigenlijk niet over.
    Als je buiten de vakantieperiodes op reis kan gaan zou ik er eigenlijk eerlijk gezegd niet veel energie insteken, als je 5 min zal moeten aanschuiven om met je creditcard te moeten betalen zal dat al veel zijn, op vakantie zou ik me daar geen zorgen over maken.
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

    Comment


    • #47
      Re: coyote wat is er nu van toegelaten of niet in Frankrijk

      Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
      Geert,

      Wij zijn 2 jaar terug met zo’n Telepeage kastje op reis geweest richting Provence.
      Aangezien wij in de drukke vakantieperiodes gingen was dit toch wel best een handig dingetje, het is toch op die drukke dagen daar bij momenten behoorlijk aanschuiven bij de betaalkaart terminals en met zo’n telepeage ding “win” je toch behoorlijk wat tijd… Nu , ik had dit bakje op dat moment toch in de wagen omdat ik toen voor het werk een periode zeer vaak in Frankrijk baan moest gaan doen, hoe of wat dit werkte zou ik eens aan onze secretaresse moeten vragen , wij kregen toen gewoon maandelijks een factuur meer weet ik daar eigenlijk niet over.
      Als je buiten de vakantieperiodes op reis kan gaan zou ik er eigenlijk eerlijk gezegd niet veel energie insteken, als je 5 min zal moeten aanschuiven om met je creditcard te moeten betalen zal dat al veel zijn, op vakantie zou ik me daar geen zorgen over maken.
      Is wel in een relatief drukke periode Ryan, maar ik zal het maar houden bij de betaalkaart denk ik gans die rompslomp voor een paar keer per jaar is eigenlijk de moeite niet denk ik.

      Comment


      • #48
        Re: coyote wat is er nu van toegelaten of niet in Frankrijk

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Langs de Dordogne verbleven wij wel reeds een paar weken, met als uitvalsbasis Souillac.
        Is de Lot een beetje vergelijkbaar qua streek/landschap met de Dordogne, dan kan het mij zeker bekoren.

        PS We zijn wel aan het afdwalen hé, heeft niks meer met de coyote te maken, maar we informeren elkaar toch, en dat is het voornaamste.
        Inderdaad, aan het afdwalen, maar ik denk dat die Coyote zaak nu toch wel duidelijk is
        Ik zou zeggen dat de Lot een beetje wilder is, en wat meer natuur, maar er zijn ook speciale dingen te zien: Rocamadour, Bonaguil, de Lot zelf...

        Comment


        • #49
          Re: coyote wat is er nu van toegelaten of niet in Frankrijk

          Oorspronkelijk geplaatst door jv2e Bekijk bericht
          Inderdaad, aan het afdwalen, maar ik denk dat die Coyote zaak nu toch wel duidelijk is
          Ik zou zeggen dat de Lot een beetje wilder is, en wat meer natuur, maar er zijn ook speciale dingen te zien: Rocamadour, Bonaguil, de Lot zelf...
          Rocamdour hebben we gedaan toen we in Souillac verbleven, de andere nog niet, en er zal wel nog meer te zien/beleven vallen.
          Hou ik zeker in mijn achterhoofd voor volgend jaar, want voor dit jaar 'zitten we vol', we waren reeds twee keer op La Palma, straks in mei twee weken Corsica, in juni één week Doubs en in september twee weken Doubs... dus voor 2016 moet dit volstaan .
          Ik zou het anders nog eens mooi moeten vragen aan mijn secretaresse (proest proest) maar ik vrees dat zij er ook zo over denkt.

          Comment

          Working...
          X