Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung Galaxy S7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Samsung Galaxy S7

    Ik heb 6 maand een S6 gehad, qua snelheid mocht ik niet klagen... maar qua bedrijfszekerheid dat was een ander paar mouwen.
    Had ook te maken dat ik het toestel eigenlijk al van dag 1 na lancering in mijn bezit had, en dat het OS (Lollipop) nog niet 100% op punt stond.
    Maar telkens er een major update was moest ik het toestel terug naar fabrieksinstellingen plaatsen en alles opnieuw van scratch installeren/configureren.
    Na zo'n major update was er wel altijd iets wat niet werkte (BT, bepaalde features afwezig, native mail app werkte niet meer,...), en een factory reset loste dit altijd op.
    Dit is zo'n 4x gebeurt in 6 maanden tijd en de laatste keer was ik het beu en samen met een ander issue (bluetooth connectie met mijn Garmin devices die niet feilloos werkte) besloten om terug te keren naar een iPhone 6s.
    Qua batterij is de overstap naar de iPhone 6s ook een grote verademing, want ik haalde met de S6 net het einde van de dag, terwijl met de iPhone 6s soms het einde van de 2de dag haal.
    Ik mis natuurlijk wel de vrijheid van het Android platform, maar ik kan het mij niet permitteren om onbereikbaar te zijn omdat één of andere update mijn toestel onbruikbaar heeft verklaard.
    Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

    Comment


    • #17
      Re: Samsung Galaxy S7

      Haal op een Samsung toestel de Samsung-softwarelaag er af e je hebt een schitterend toestel.
      In het begin werkt een Samsung altijd supersnel en beginnen de Samsung-updates binnen te komen en begint de miserie.
      ik heb al die speciale toeters en bellen niet nodig. De bare Android-OS heeft alles wat je nodig hebt...
      Ik heb zelf een S3 (mijn vrouw S3 mini) en S5 gehad en telkens dezelfde miserie...
      Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
      Mijn fotoalbums

      Comment


      • #18
        Re: Samsung Galaxy S7

        Rooten is off limit, onze MDM laat geen geroote devices toe. OnePlus toestellen ziet onze MDM ook als een geroot device.
        Fujifilm X-T1 - Fujifilm X70 - XF 18-55mm, XF 55 -200, Samyang 12mm F/2.0, XF 23mm f/1.4 R, XF 35mm f/1.4 R, Nissin i40

        Comment


        • #19
          Re: Samsung Galaxy S7

          Oorspronkelijk geplaatst door timdelma Bekijk bericht
          Haal op een Samsung toestel de Samsung-softwarelaag er af e je hebt een schitterend toestel.
          In het begin werkt een Samsung altijd supersnel en beginnen de Samsung-updates binnen te komen en begint de miserie.
          ik heb al die speciale toeters en bellen niet nodig. De bare Android-OS heeft alles wat je nodig hebt...
          Ik heb zelf een S3 (mijn vrouw S3 mini) en S5 gehad en telkens dezelfde miserie...
          Ik heb hier de Note 4 sinds december 2014 in gebruik en nog geen enkele keer een factory reset moeten doen en toestel blijft ongeveer even snel als op dag 1.
          Maar ik installeer nooit gratis apps die heel wat extra zever laten meedraaien, ik kies altijd voor de betalende versies en dat scheelt hem enorm veel.
          Af en toe laat ik Clean Master alsook AVG Cleaner eens zijn werk doen en voor de rest helemaal niets.
          Idem met de Note 3 van mijn echtgenote, die draait al sinds we die hebben op bovenvermelde manier.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X