Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groupon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Groupon

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Na mijn zestigste verjaardag zat ik met een tiental Bongo-en Weekendje Weg bonnen.
    Een hotelbon van 99€ voor een nachtje in de Ardennen, heeft mijzelf nog eens 250€ gekost aan eten, drinken en vervoer.
    De rest van de boekjes heb ik teug uitgedeeld.
    In het Bongo-boekje voor de sauna's staan deze bijna allemaal duurder dan de normale prijs.

Bongo verdient echter het meest aan de Bongo-boekjes waarvan de geldigheidsduur verlopen is (=zuivere winst).
    Wij kregen ooit een Bongobon voor een weekendje weg met twee (twee overnachtingen met ontbijt) en kozen voor het Mercure Hotel Severinshof in Keulen.
    Ik moet zeggen, het was echt prima, helemaal niks op aan te merken. Aan middag/avondeten geven geef je dan zoveel uit als je wil natuurlijk.
    Heb achteraf gezien dat deze bon 179.90 euro kost, wat natuurlijk ook niet niks is.

PS Alle Bongobonnen kunnen verlengd worden mocht je ze niet op tijd kunt gebruiken en Bongo kan er niks aan doen dat mensen de vervaldag laten verstrijken en niks doen.
    Ze kunnen geen herinnering sturen, want ze weten niet waar de bonnen terechtkomen .

Comment

Hou je vast iedereen.
      Daarstraks komt onze jongste sjarel de kleinzoon afzetten en de iPhone komt ter sprake.
      Pakt mijn GSM, vervolgens zijn GSM en iets later (minuut of 4 denk ik) : "hij leeft weer"

Rare toetsencombinatie en -geloof het of niet- hij werkt toch wel weer zeker.

Nul €

Comment

Ik zou daar toch mee opletten, de restaurantbezoekjes en duikcursussen etc via Groupon of andere sites.. De firma zelf verdient er juist niets aan. Enkel in de hoop dat mensen daarna terugkomen en de volle prijs betalen. Maar dat gebeurt meestal niet..
        Life through a lens..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
          Hou je vast iedereen.
          Daarstraks komt onze jongste sjarel de kleinzoon afzetten en de iPhone komt ter sprake.
          Pakt mijn GSM, vervolgens zijn GSM en iets later (minuut of 4 denk ik) : "hij leeft weer"

Nul €
          Steek maar iets in de spaarpot van uwe kleinzoon!
          Toestel waarschijnlijk helemaal gereset?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
            Hou je vast iedereen.

Nul €
            Hier had je die sjarel niet voor nodig hoor. Op het www staat het tig keer uitgelegd hoe je een (harde) reset kan uitvoeren bij de iPhone.
            Voor wie nog twijfels heeft bij de geschreven uitleg op het www, op Youtube staan er tig fimkes hoe het te doen.
            Kan trouwens geen kwaad dit af en toe eens te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Steek maar iets in de spaarpot van uwe kleinzoon!
              Toestel waarschijnlijk helemaal gereset?
              Ja, idd :-)
              Ik denk in termen van reset altijd aan een klein knopje dat je moet indrukken met een tandenstoker of zo, de bekrompenheid van de jaren zeker ? :-)

Comment

Hoi,

misschien toch ook eens een positieve noot.
                Via Groupon had mijn vrouw voor haar en de dochter een nagelverzorging gekocht bij een zaak in de buurt.
                de reservatie was gemaakt met de zaak voor drie maand later.

Na een maand of twee kregen we via Paypal bericht dat door Groupon het bedrag van de aankoop was terug gestort.
                Twee dagen later bericht van Groupon dat ze het aankoop bedrag gingen terugstorten.

Na wat onderzoek bleek de zaak er mee gestopt te zijn (of failliet?).

Dus soms gaat het ook wel eens goed.

Laatst nog gaan eten met een Bongobon.
                Volgens Bongo kon je kiezen tussen twee menu's.

Bij aankomst bleken de menu's niet meer te bestaan en mochten we eten wat we wilden en werd het volledige bedrag, dat de Bongobon had gekost, van de rekening afgetrokken.

mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                  Hoi,

Bij aankomst bleken de menu's niet meer te bestaan en mochten we eten wat we wilden en werd het volledige bedrag, dat de Bongobon had gekost, van de rekening afgetrokken.

mvg

Comment

bij groupon ooit bestelling gedaan van een pakket 'make your own gin'
                    er werd beloofd om binnen de drie weken te leveren
                    na 5 weken nog steeds niets ontvangen
                    klacht bij groupon gedeponeerd , moest zelf contact opnemen met firma in spanje
                    na 2,5 maand uiteindelijk via groupon geld teruggekregen met de melding dat als ik pakket toch nog kreeg , ik het mocht houden
                    na meer dan 4 maand werd plots pakketje uit spanje geleverd

voor mij heeft groupon dit goed afgehandeld, geld mooi teruggestort

Comment

Working...