Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Laptop vraagje.....SSD schijf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Laptop vraagje.....SSD schijf

Regulus, geen speciale clips te zien, wel gewoon 2 mousse kussentjes waar de SSD op rust....

Ondertussen alles geïnstalleerd en aan het werken gekregen, tjonge tjonge, wat een wereld van verschil, vooral bij het opstarten.....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      Regulus, geen speciale clips te zien, wel gewoon 2 mousse kussentjes waar de SSD op rust....

Ondertussen alles geïnstalleerd en aan het werken gekregen, tjonge tjonge, wat een wereld van verschil, vooral bij het opstarten.....

Ok .. en hoe zit die SSD vast in die HD bay ? met het deksel ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Ok .. en hoe zit die SSD vast in die HD bay ? met het deksel ?
        SSD heb ik geplaatst in een ruimte die speciaal voorzien, de gewone HD en de BR writer zitten er nog in.
        Blijkbaar was deze laptop destijds al voorzien voor een SSD schijf..
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

SSD heb ik geplaatst in een ruimte die speciaal voorzien, de gewone HD en de BR writer zitten er nog in.
          Blijkbaar was deze laptop destijds al voorzien voor een SSD schijf..
          OK dank u ...

Comment

Goed gedaan, Francis ! Veel plezier met je SSD !
            Tof dat je de BR writer nog kon behouden.
            Ik heb zelfs voor mijn data schijf een SSD: scheelt ook wat in snelheid als je dingen moet kopiëren....
            Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Goed gedaan, Francis ! Veel plezier met je SSD !
              Tof dat je de BR writer nog kon behouden.
              Ik heb zelfs voor mijn data schijf een SSD: scheelt ook wat in snelheid als je dingen moet kopiëren....
              Ik denk er aan meerdere interne SSD's aan te schaffen in combinatie met zo'n SATA ---> USB3 kabel, stuk goedkoper dan de gewone externe SSD's....ik heb nu 1 externe SSD van Samsung met 256GB, als ik kopieer van externe SSD naar de interne SSD op de laptop haal ik snelheden van ongeveer 300mb/sec, met USB 3 gewone externe HD's haal ik amper 65 à 70 mb/s

Comment

Ik denk er aan meerdere interne SSD's aan te schaffen in combinatie met zo'n SATA ---> USB3 kabel, stuk goedkoper dan de gewone externe SSD's....ik heb nu 1 externe SSD van Samsung met 256GB, als ik kopieer van externe SSD naar de interne SSD op de laptop haal ik snelheden van ongeveer 300mb/sec, met USB 3 gewone externe HD's haal ik amper 65 à 70 mb/s
                Ik ga ervan uit dat je MB/s bedoelt. Een MegaByte is iets sneller dan een millibit ...
                Voor externe opslag vind ik SSD's nog altijd te duur. En daarvoor is die snelheid in mijn ogen ook minder belangrijk...
                Groeten,

Polleke

Comment

Ondertussen ook in een oudere laptop met een I3 processor met 4GB ram ook een Samsung SSD 500GB gestoken. Ik kon amper geloven wat ik zag toen ik de laptop opnieuw opstartte.....deze kan nu gerust nog wat extra jaren mee.....
                  Nooit verwacht dat het verschil in snelheid zo groot zou zijn...

Comment

Ik heb gisteren mijn Macbook pro medio 2010 voorzien van een ssd.
                    Daarbij nog el capitan erop en hij draait als een zonnetje.
                    Pfff,... wat een verschil

Johan

Comment

Working...
                    X