Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe haal ik contacten uit smartphone om ze af te drukken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe haal ik contacten uit smartphone om ze af te drukken

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Wachten....
    Blijkbaar dacht ik weer dat het simpel zou zijn, maar blijkbaar is er NIKS verstuurd.
    Of zouden de makers van de App nu mijn telefoonnummers hebben?
    Kunt ge niet lokaal opslaan op de pheune en daarna versturen?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Excuseer me, het is met google contacts voor zover dat verschillend is aan gmail.

Iedereen wil graag een simpel antwoord, ik heb dat gegeven, het werkt perfect, maar dat is te simpel omdat je niet wil synchroniseren?
      Dré kan ook mijn andere "raad" volgen, maar dat omzetten van vcf naar csv is iets moeilijker vrees ik.

De synchronisatie van contacten met google heeft, behalve (g)mail) nog extra nut: Als je je smartfeun herinstalleert of een nieuwe aanschaft zijn je contacten ook dadelijk ingesteld. Je kan ze uiteraard ook van de afgedrukte lijst terug overtypen moest je sim verloren zijn
      Last edited by nabi; 20 maart 2016, 16:29.

Comment

Bingo!
        Pdf is binnen.
        Nu nog een beetje de dubbels ertussen uit halen en klaar is kees.

Bedankt allemaal!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          De synchronisatie van contacten met google heeft, behalve (g)mail) nog extra nut: Als je je smartfeun herinstalleert of een nieuwe aanschaft zijn je contacten ook dadelijk ingesteld. Je kan ze uiteraard ook van de afgedrukte lijst terug overtypen moest je sim verloren zijn
          Op dat moment doe ik gewoon een export naar de SD kaart of naar Onedrive of zo en op de nieuwe een import ... dan heb je ook alles terug op een paar seconden.
          Ik hou er zelf niet zo van om mijn contacten te synchroniseren, maar dat is eenieders keuze.
          Contacten staan hier ook niet op de SIM, maar op het toestel omdat je dan meer gegevens kan toevoegen.
          Staan trouwens ook opgenomen in de regelmatige backup.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X