Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe SUV kopen, help !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Nieuwe SUV kopen, help !

Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Versnellingen aan het stuur..... waar is de tijd ? Daar ben ik als 12 jarig ventje mee leren rijden (Opel Olympia 1700).
    Trekken naar voor en naar beneden was 1, naar boven was 2 naar beneden was 3. Achteruit was naar achter en boven, ik weet het nog altijd.
    Snelheid was niet via wijzerplaten maar dat was een gekleurd lint, groen was traag, geel was gemiddeld en rood, owee dat was boven de 100. Broere en ik kwamen thuis in een opperste staat want we hadden het rood zien verschijnen.

Aan zo'n dingen zie je : het gaat erg snel.
    Was het zo ene opapol? Indien ja, dan lag de achteruit wel naar voor en naar boven, 1 voor beneden, 2 achter boven en 3 achter beneden. Maar ik kan natuurlijk mis zijn, is ook al zo lang geleden.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Ik weet over welk type Paul het heeft, maar deze waar ik het over had, had wel degelijk de richtingen (van de versnellingshendel) die Paul opgaf.
      En met deze leerde ik rijden, al was ik wel 17/18 jaar en niet 12 zoals paul
      Voor de achteruit diende je wel de pook aan het stuur wat "meer uit te trekken" en dan....enz.

PS Is wel een foto van het www omdat ik enkel papieren foto's heb van die periode, maar het was ook een witte.
      Last edited by Guest17; 25 april 2016, 12:23.

Comment

"En met deze leerde ik rijden"
        Een oom van mij had die in de coupé vorm.

nb, ik denk aan een nieuw topic
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

• Re: SUV kopen, help !

Oorspronkelijk geplaatst door andre@home Bekijk bericht
          Als je lef hebt... ik zou meteen overstappen op een 2e hands Tesla...
          En cool.. de tijd vooruit... das pas een accessoire...
          Een SUV/Crossover is zo old skools, daar wil je toch echt niet mee mee gezien worden als je een beetje b*llen/guts hebt...
          Ik heb het zo niet met oudere batterijen.

Comment

Working...
          X