Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mol.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: De mol.

    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    ....................
    Wie zet er nog geld in? ..............
    'k Heb deze week een budget tot 20€
    Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
    ....................
    ............... En op wie?
    Een goed boek. Een thriller of een non fictie. Johan Braeckman of een Jim Butcher.
    Maar zeker geen "Brood en spelen" TV.
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

    Comment


    • #17
      Re: De mol.

      Joepie, bij mij thuis is de mol eindelijk op gedwongen mirakuleuze wijze verdwenen ... Ik had hem verwittigd. Ofwel maakte ik zijn naam bekend, ofwel kon hij den hof (niet HOF) verlaten en op een ander heuveltjes maken ... Het laatste heeft ie verkozen.
      EN ik blijf van bij de eerste dag bij Hanne. Den onschuld zelve.. Gisteren een paar keer heel duidelijk. (Voor mij althans). De briefjes, en dan de manier hoe zij aan het touw (niet) trok wanneer ze achter Cathy stond. Wanneer ze ervoor stond was het alle schijn. Ze stond recht en indien je trekt hang je schuin.
      De tranen ... maakt deel uit van de vriendengroep. Tranen omdat hij eruit ligt en ze hem had kunnen helpen ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #18
        Re: De mol.

        Ja met die briefjes hebben ze er wel zeeeer zichtbaar in gemonteerd en ik denk dat net daardoor ze niet verdacht is. Dus bedoelt als een dwaalspoor.
        Met dat touw vraag ik me ook wel af welke ballast wel niet onder dat stro moet gezeten hebben om daar zo aan te moeten sleuren hebben.
        Vroeger toen in de havens de boten zij aan zij lagen gebonden heb ik nog in mijn eentje een schip van wel 50 meter lang naar mij toegetrokken! En ik was een ventje van 18.
        Ik heb dat meerdere keren gedaan om zo op de boten te kunnen. En dat ging behoorlijk gemakkelijk.
        Dus Cathy was ook niet echt een inspanning aan het doen ook al deden ze alsof ze aan het sleuren waren voor hun leven.

        En dan die opdracht met de prentjes van jezus??? Cathy ging ff in de laatste minuten nog die berg afrijden???
        Dan die opdracht met de plaatjes op de radio dat ze moesten gebruiken als leidraad. Cathy was daar serieus wat confussion aan het veroorzaken. Alhoewel Hanne ook wel wat de domme aan het spelen was.
        Last edited by buurmanBert; 15 maart 2016, 23:06.

        Comment


        • #19
          Re: De mol.

          Als ik die anekdote van dat schip van 50m niet geloof, ga je me dan een andere proberen wijsmaken?
          Die van dat bootje uit gazettenpapier misschien...😃

          Comment


          • #20
            Re: De mol.

            Ja dit is echt geen onzin hoor.
            1 persoon kan (als er geen sterke wind zit) gemakkelijk een schip van vele tonnen in beweging krijgen.
            Je zou er van verschieten hoe gemakkelijk dit is. Vraag het eens aan havenarbeiders die dit gaan bevestigen.
            Trouwens als je een beetje nadenkt...
            Vroeger werden binnenschepen getrokken door een paard. Die schepen hadden voor massas lading aan boord (bv steenkool)

            Comment


            • #21
              Re: De mol.

              Allé 't is al goed.😆
              Ik geloofde je natuurlijk wel, 'k wilde je gewoon even uit je kot lokken.
              Mooi spel die mol, trouwens.

              Comment


              • #22
                Re: De mol.


                En wie denk je dat de mol is?

                Comment


                • #23
                  Re: De mol.

                  Ben pas na de derde aflevering ingestapt. Op aanraden van vrienden.
                  Dacht eerst: oei...de mol op een "reclamekanaal"...dat wordt een dooie mol.
                  Gelukkig heb ik naar hen geluisterd en heb ik de twee eerste afleveringen gedownloaded en op TV bekeken.
                  Toen, na afl.3 wist ik het al: Hanne commediantje is de mol!!

                  Comment


                  • #24
                    Re: De mol.

                    Ja je zou gelijk kunnen hebben hoor.
                    Maar Hanne geeft toch al heel wat geld voor de groep binnen gehaald en ik dacht dat het de bedoeling was van de mol om net dit te voorkomen.

                    Ben ook nog in twijfel hoor.
                    Dat is wat net zo leuk is aan het programma.

                    Comment


                    • #25
                      Re: De mol.

                      Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                      Ja je zou gelijk kunnen hebben hoor.
                      Maar Hanne geeft toch al heel wat geld voor de groep binnen gehaald en ik dacht dat het de bedoeling was van de mol om net dit te voorkomen.

                      Ben ook nog in twijfel hoor.
                      Dat is wat net zo leuk is aan het programma.
                      De laatste aflevering sprak boekdelen ...
                      Hanne liep onverbiddelijk met een gans in haar hand. Probeer dat maar eens te doen. Je loopt niet ver.
                      Bij de katapult sprak ze niet van vertrekken ....
                      Het denkspelletje. Ze zet dat ze niets mogen laten open staan, en ze laat de omheining open ...
                      Ondertussen worden ze ingehaald ...
                      Bij de laatse loop kan ze plots niet meer en is ze stervens na dood .... Wel bijzonder raar indien je bjjna een km of meer hebt gelopen, ... je de laatste 100 meter bijna op je knieën aflegt. En vooral na het merken dat de achtervolgers op hun hielen zaten.
                      Ja, ze hebben geld ingehaald, maar 't was nipt en hadden ze niet gehaald zou er niemand iets over gezegd hebben want het leek normaal ... Van molenwerk gesproken. CHapeau.
                      Indien ik verkeerd ben, chapeau voor de mol want je ziet wel zijn hopen, maar niet zijn vel.
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

                      Comment


                      • #26
                        Re: De mol.

                        Ik hoop alvast op een verrassing.

                        Cathy is speciaal gecast om als mol over te komen, enfin, zo wordt ze toch door de montage constant getoond, alsof alles door haar gesaboteerd wordt. Ze wordt ook weinig als deelneemster aan het woord gelaten.
                        Dat zou te makkelijk zijn, te voor de hand liggend om de massa op het dwaalspoor te brengen.
                        Als zij de mol is, is het een slecht seizoen geweest.

                        Hanne, zoals hierboven door anderen al gezegd, kan inderdaad goed de mol zijn, mooie aanwijzingen voor.
                        Maar ja... nu weten we het al.

                        Helemaal mooi zou het zijn als Gilles de mol is. Die zou alles dan toch wel mooi geacteerd hebben dan. En er is maar weinig in beeld gebracht van hem wanneer hij iets saboteert.
                        Hij zou ook niet constant voor alles gegaan zijn, zoals die 4 metrohaltes lopen en op tijd zijn.

                        Comment


                        • #27
                          Re: De mol.

                          Ja het is tegen de verwachtingen in. Ik kwam een klein beetje in de buurt door te zeggen dan ik van Gilles weinig hoogte kon nemen maar verder kwam ik niet. Vooral ook door zoals anonymous zei dat hij niet veel in closeup kwam. Ik had dus verkeerd ingezet op Cathy.
                          Nu blijkt Gilles de mol te zijn.
                          Volgende week zien we de details van zijn werk.

                          Comment


                          • #28
                            Re: De mol.

                            Zat er flink neffes ...
                            Maar ja, je krijgt beelden voorgeschoteld die gemuggezift zijn in functie van. EN je leeft de werkelijkheid niet mee.
                            Maar soit, weer eens heerlijk genoten van een paar weken mooie tv. Hierbij een enorme waardering voor de mol. Je moet het verdikke maar doen. WIj staan op grote afstand, maar je moet het maar eens doen met een bende mollendrijvers op je lip.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment

                            Working...
                            X