Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smart TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smart TV

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Ik koop een Smart-tv om te genieten van een Smart-tv, en niet om eerst vooraf te klooien met m'n pc om een setje filmpjes te downen, die PC vervolgens aan te sluiten op m'n TV, en dan pas te kunnen kijken.
    Ja, ik kan dat allemaal!
    Maar ik zie er het nut niet van in, en het comfort van mijn smart-tv is ook helemaal weg, en dat allemaal terwijl er een YOUTUBE-app op de TV staat!!
    Eigenlijk zijn al deze zogezegde "oplossingen" doekjes voor het bloeden hé!
    Zo denk ik er ook over, moest die tv nu 10 jaar oud zijn, tja, maar na 3 jaar al ....
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

Comment

Dat is heel waar.

Helaas staat er een verouderde Philips versie van yahoo op en wist Philips al jaaaaaaaaaaaaaren dat Youtube veranderingen ging aanbrengen, dat ondersteuning zou worden afgebouwd en stopgezet en dat er fouten zouden optreden. Philips had tijd genoeg om de apps te vervangen.

Blogger is een publicatieprogramma van Google, waarmee je eenvoudig je gedachten met de rest van de wereld kunt delen. Met Blogger kun je makkelijk tekst, foto's en video's op je eigen blog of teamblog posten.

Maar het mogelijke antwoord van Philips is nog beter : ' het spijt ons, uw toestel is niet langer compatibel met youtube en netflix en het is niet mogelijk uw toestel compatibel te maken.

Voorbeeld van een vraag/klacht van een Philips klant :

Schrijf Philips eens aan, aangetekend of via die website en laat ons het antwoord weten.
      Last edited by Empe; 26 januari 2016, 18:39.

Comment

Opgelost, HDMI laptop naar HDMI tv , met HDMI kabel !
        't Is niet de ideale oplossing, maar wel de goedkoopste !
        Last edited by toerist; 8 februari 2016, 07:10.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Opgelost, HDMI laptop naar HDMI tv , met HDMI kabel !
          't Is niet de ideale oplossing, maar wel de goedkoopste !
          Ik geb geen laptop...

Comment

Dan misschien toch #4 ?
            Via usb naar hdmi of usb naar usb tv kan ook.
            Natuurlijk, als uw vaste pc niet vlakbij de tv staat is het een ganse bedoening ...
            George Orwell

Comment

Van Panasonic heb ik geen klagen wat smart tv betreft.
              Mijn toestel zal nu eind deze zomer 3 jaar worden denk ik en alles werkt nog zoals bij aankoop.
              We hebben wel al een paar updates moeten doen (er komt gewoon een popup "update beschikbaar" en dan moet je daar even door voor een half uurtje)
              Zo is de youtube app en netflix al een paar keer geupdated geweest maar werken allen naar behoren op de dag van vandaag.

Comment

Working...
              X