Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwijderen a.u.b.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zonnepanelen vergoeding

    ...................
    Last edited by Guest17; 8 januari 2016, 22:21.

    Comment


    • #17
      Re: Zonnepanelen vergoeding

      Bekijk het in de juiste context.

      Nogmaals, er is niets mis iets te benutten wat je zelf betaalt. ... het is alleen belachelijk het "bewust" te verspillen alleen om zeker te zijn dat een ander niets zou hebben.

      Laat je dan ook onnodig de TV dag en nacht opstaan en neem je dag en nacht programma's op omdat je voor een abo betaalt en dit 100% wil benutten?

      Uw rijtaks en verzekering betaal je ook voor een volledig jaar, dan kan je ook 24/24 rijden om geen cent onbenut te laten.

      Ja het kan en het mag ... maar waar is men dan mee bezig?
      Alvast niet met zich populair te maken door zoiets fier aan te kondigen en te verdedigen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Zonnepanelen vergoeding

        ......................
        Last edited by Guest17; 8 januari 2016, 22:21.

        Comment


        • #19
          Re: Zonnepanelen vergoeding

          Vergelijkingen gaan wel op ... hebben om te hebben zit overal in.
          Maar je neemt het weer eens persoonlijk. .. een topic is algemeen en niet op de kop.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Zonnepanelen vergoeding

            Nou als ge zo zit laat dan iedereen hier met deze mening a.u.b. zijn rente op mijn rekening storten, zeker diegenen die ze niet onmiddellijk opgebruiken

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #21
              Re: Zonnepanelen vergoeding

              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
              Beetje realistisch blijven, en beseffen dat de sterkste schouders altijd de zwaarste lasten zullen dragen.
              Laat dat nu net helemaal geen waarheid bevatten

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: Zonnepanelen vergoeding

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Nou als ge zo zit laat dan iedereen hier met deze mening a.u.b. zijn rente op mijn rekening storten, zeker diegenen die ze niet onmiddellijk opgebruiken

                grts
                Sieg
                Ik vrees dat hier maar één zo nen averechtse zit Sieg, laat je hoop dus maar varen.

                Comment


                • #23
                  Re: Zonnepanelen vergoeding

                  Om even terug te komen op de topic starter....

                  Het idee om te betalen voor de overschot is natuurlijk mooi meegenomen.
                  Zolang er geen adders onder het gras zitten.
                  Want als ze ons daarvoor een slimme meter door de strot gaan duwen, is het voordeel al snel verdwenen.

                  Zeg gaan dan per maand afrekenen.
                  In de zomer ga je elke maand veel over hebben en daar krijg je in het beste geval de elektriciteitsprijs voor.
                  In de winter als je terug haalt van het net betaal je de volle pot. Elektriciteit + alle taksen.

                  Als dat het plan gaat worden gaan we er zeker geen voordeel aan doen.

                  Trouwens ik heb elektrische verwarming. Had ik geen zonnepanelen zou ik gestraft worden met een extra Turteltaks. Dit omdat ik dan boven de 10 KW zou uitkomen.
                  Ondanks dat ik een contract heb met enkel groene elektriciteit.

                  De firma die een Tesla, of andere elektrische wagen koopt, wordt beloond omdat het een "groene" wagen is.

                  Dat onze ministers niet slim zijn wist ik al langer, maar zo dom.....

                  mvg
                  nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zonnepanelen vergoeding

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Nou als ge zo zit laat dan iedereen hier met deze mening a.u.b. zijn rente op mijn rekening storten, zeker diegenen die ze niet onmiddellijk opgebruiken
                    Je standpunt begrijp ik en klopt voor wie geen subsidies of certificaten kreeg, maar zoals sommigen het zien (daarom niet specifiek leden van BD) ...

                    Ik heb geld dat van mij is, ik doe alles op zodat zeker de banken er niets aan hebben, maar ik wil wel rente op mijn geld.

                    Of ...

                    Ik heb zonnepanelen die van mij zijn, ik doe alles op wat ze opbrengen zodat niemand er iets aan heeft, maar ik wil wel subsidies en certificaten.

                    Laat het vooral de mensen zijn die wel kunnen genieten van deze voordelen die niets willen geven en het meeste klagen.
                    Zo hoor ik dat alvast bij sommige kennissen en collega's.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zonnepanelen vergoeding

                      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      ...................
                      Waarom alles wissen?
                      Mag niemand een andere visie hebben?
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zonnepanelen vergoeding

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Waarom alles wissen?
                        Mag niemand een andere visie hebben?
                        Iedereen mag en moet zelfs een andere visie hebben, het zou anders maar saai zijn.
                        Je kan die visie op een NORMALE manier aanbrengen of het op een belachelijke manier doen om aandacht te trekken.
                        Maar dat het ALTIJD in ELK TOPIC dezelfde paar zijn die zowat alles in het belachelijk proberen te trekken dat is een ander gegeven.
                        Dat is iets voor de kleuterklas, en die ben ik al lang ontgroeid, wat blijkbaar niet bij iedereen zo is.
                        Daarom aan de mod's gevraagd het hele topic te verwijderen omdat ik niks met een kleuterklas wil te maken hebben.

                        En niet te vergeten, ik doel op niemand persoonlijk of iemand van het forum, of, of ... blijkbaar is dat goed genoeg om alle zever die men geschreven werd achteraf toch wat trachten te verbloemen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zonnepanelen vergoeding

                          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                          Je kan die visie op een NORMALE manier aanbrengen of het op een belachelijke manier doen om aandacht te trekken.
                          Zegt de man die zelf graag zijn mening zegt al kan het voor anderen "kwetsend" overkomen.
                          U ervaart heel snel iets als "belachelijk" wanneer het niet in uw plaatje past, uw reacties zijn soms wel redelijk "brutaal" maar dat vindt u blijkbaar zelf wel passend.
                          En niet te vergeten, ik doel op niemand persoonlijk of iemand van het forum, of, of ....
                          Waarom neem je dan zelf zo vaak iets persoonlijk op?
                          Een forum is openbaar en meningen zijn in principe algemeen bedoeld.
                          Iemands tekst quoten is ook enkel om aan te duiden op wat je wil reageren ... dat betekent niet dat je die persoon viseert.

                          Alles wissen omdat iemand anders uw mening niet deelt, is dat dan ook niet wat belachelijk?
                          U maakt het hele topic tegen de forumregels in dan onleesbaar voor iedereen, ook wie uw mening wel zou volgen.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zonnepanelen vergoeding

                            Moderator Warning: Discussie, die er geen meer is, omdat TS zijn posts heeft gewist, gesloten.
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment

                            Working...
                            X