Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vóór aankoop nagaan of een subwoofer nog oké is

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: vóór aankoop nagaan of een subwoofer nog oké is

    Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
    Deal is jammer genoeg niet doorgegaan.
    Ik kon pas morgen gaan, had ik hem uitgelegd. Doch blijkbaar wilde verkoper snel geld en heeft intussen de sub verkocht...
    Steeds meer de regel onder de jeugd, zo blijkt nog maar eens.
    "Normen en waarden"...
    Is ook meer en meer de norm en waarden van sommige kopers.
    Ze bevestigen een afspraak maar komen niet, ondertussen heb je andere potentiële kopers misschien onnodig laten wachten en zijn die ondertussen elders gaan zoeken.
    Deze week vier zaken verkocht en met die vier zaken heb ik zeker 8 mensen gehad die me voor de gek gehouden hebben, ofwel kwamen ze niet opdagen ofwel werden ze kwaad omdat ik niet wou verkopen aan de spotprijs dat ze ervoor gaven.
    Door de duur reageer je als verkoper ook anders en het is nu zo dat de eerste dat effectief langskomt en betaalt, het voorwerp ook heeft.
    Is ook eerlijk in beide richtingen (ik geef deze info ook altijd mee aan geïnteresseerden), als in een winkel één item op voorraad is, dan is het ook de eerste dat het effectief neemt en betaalt dat het heeft, niet altijd de eerste dat daarom inlichtingen genomen heeft.

    Ik ben op zoek naar een goeie aanvulling voor mijn B&W 685 S2 set.
    Die gaan me net niet diep genoeg ;-)
    Die verkoper had een B&W ASW610, net wat ik wil!
    Eerlijk gezegd denk ik ook wel dat je best iets neemt dat bij je speakers past en er op afgesteld is, dit neemt niet weg dat andere merken niet goed kunnen zijn.
    De prijs van B&W is een ander punt natuurlijk.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: vóór aankoop nagaan of een subwoofer nog oké is

      Waarom een REL subwoofer zo goed is?
      Klik (ik heb geen aandelen in dat bedrijf hoor)
      En trouwens, van heel hun uitleg versta ik nauwelijks iets. Je suis bilingue (en een aardig mondje Duits).
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment

      Working...
      X