Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe houdt je je paswoorden bij?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe houdt je je paswoorden bij?

Hey juppekes

Bij mij word dat gewoon bijgehouden in mijn browser, bij wachtwoorden onthouden.

Ik zie het nut niet in van al dat geheimzinnig gedoe, alsof we zoveel te verbergen hebben.

Wat kunnen de slechteriken vinden op mijn pc, misschien mijn inlog van BD, en dan kunnen ze hier wat komen rotzooien
    Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

Bij mij word dat gewoon bijgehouden in mijn browser, bij wachtwoorden onthouden.

Ik zie het nut niet in van al dat geheimzinnig gedoe, alsof we zoveel te verbergen hebben.

Wat kunnen de slechteriken vinden op mijn pc, misschien mijn inlog van BD, en dan kunnen ze hier wat komen rotzooien
      Enkele haatmails of foto's van zedenfeiten in jouw plaats hier zetten en je aanklagen. Ga het maar uitleggen of vraag de cel naast Dutroux.

Enkele dure aankopen doen in je plaats op Ebay of je bankrekening leeghalen is een andere optie. Weet eigenlijk niet wat het ergste is.

Het is niet omdat je niets te verbergen hebt dat er geen idioten rondlopen die prettig vinden om mensen hun leven om zeep te helpen. Dat -eigenlijk te simpele- paswoord is alles wat je beschermd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
        Enkele haatmails of foto's van zedenfeiten in jouw plaats hier zetten en je aanklagen. Ga het maar uitleggen of vraag de cel naast Dutroux.

Enkele dure aankopen doen in je plaats op Ebay of je bankrekening leeghalen is een andere optie. Weet eigenlijk niet wat het ergste is.

Het is niet omdat je niets te verbergen hebt dat er geen idioten rondlopen die prettig vinden om mensen hun leven om zeep te helpen. Dat -eigenlijk te simpele- paswoord is alles wat je beschermd.
        Knip jij je bankkaart dan ook in stukjes en verdeel je ze over verschillende brandkasten verdeeld over het land?

Als je die op zak hebt en ze stelen je portefeuille onder lichte dwang ... dan geven ee ook wat geld uit in je plaats.

Je moet inderdaad voorzichtig zijn, maar niets is ooit volledig veilig.
        Zelf overwegen tussen gebruiksgemak en veiligheid en daar de gulden middenweg in zoeken.

Ik kan ook in jouw naam een fotoke of dreigbrief sturen naar iemand ... per gewone post.
        Leg het dan ook maar uit.

Misbruik kan altijd.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X